וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מכונת קפה חכמה

דניס ויטצ'ב'קי

26.4.2007 / 9:58

מכונת קפה? בגאדג'ט היום? כן, כשהיא יודעת מתי אתם בבית ומתי אתם רוצים קפה ואיזה סוג

מכונות קפה חדשות מגיעות, בדרך כלל, למדורים אחרים באתר הזה, אבל הפעם יש לנו יוצא מהכלל, אפילו שהמכונה הזאת אפילו לא תשווק לקהל הרחב בשנה-שנתיים הבאות.

יש כאן את כל השטיקים של מכונות קפה אוטומטיות משוכללות, כמו הכנה בלחיצה על כפתור אחד כשכל המרכיבים נאגרים בגוף המכונה, אבל זה לא העניין. המכונה הזאת לא סתם אוטומטית, היא "סופר-אוטומטית", והעליונות שלה מתבטאת בתוכנת אינטליגנציה מלאכותית מובנית שיודעת מתי אתם רוצים קפה לא
פחות טוב מכם.

בשבועות הראשונים להפעלה, לומדת מכונת הקפה את המנהגים של השותה – תדירות, זמני השתיה והעדפות. אספרסו בבוקר, הפוך כשאתם חוזרים הביתה מעבודה ואיזה משהו קל עם החטיף בלילה? המכונה תזכור, ואף תכין קפה רק אם תשימו כוס נקיה מתחת לברז. אם אתם מאחרים הביתה, תוכלו פשוט להתקשר אליה בסלולרי ולבקש ממנה להמתין בעזרת הקשת קוד, או לשנות את ההפוך לאספרסו כפול אם יש לכם דייט בלילה.

אבל החלק המעניין ביותר בגאדג'ט הזה – הדרך בה הוא יודע מתי אתם בבית, עדיין לא נחשף, אם כי יוצר המכשיר רומז שהמכונה אולי תוכל לעקוב אחריכם בעזרת GPS או לחוש בנוכחותכם עם קורא תגי ה-RFID. רק אל תעצבנו אותה, כי עם היכולות האלה היא עוד תשפריץ לכם מים רותחים על היד בכוונה ותודיע לפקידי מס כשאתם בבית.

  • עוד באותו נושא:
  • מכונת קפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully