וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע- מסיכה מפחידה

היש צוהלת ושמחה כמוני מסיכה? סביר להניח שכן. למעשה, כל דבר צוהל ושמח יותר מהמסיכה המפחידה הזאת

במהלך חיי הארוכים הטרידה אותי כל הזמן שאלה אחת מציקה: למה לשרדר מ'צבי הנינג'ה' יש מסכה על הפנים? האם זה בגלל שיש לו פצעי בגרות, או שמא קרתה לו תאונה מחרידה כשניסה לאכול סושי? עכשיו, סוף סוף, הבנתי – זה בגלל שעמוק בפנים הוא יפני מתורבת, ורוצה לשמור את החיידקים שלו לעצמו.

כזה הוא הגאדג'ט הגרוע של השבוע – מוצר יפני להחריד שנועד להתמודד עם הפחד של העם הזה מחיידקים מרושעים. כפי שתוכלו לראות בתמונות זוהי מסכה, לא מאוד שונה מזו אותה לובש בדרך כלל שרדר, ומטרתה היא לא להעביר לחבריכם למשרד את החיידקים המרושעים שלכם. כבר עכשיו משתמשים המוני יפנים במסכות נייר שעושות את העבודה, אך לא עושות טוב לפנים שלכם – הזעה זה לא כיף. אז בשביל שיהיה לכם גם נעים, הוסיפו אנשי Thanko גם חיבור USB שמפעיל שני מאווררים השואבים אוויר מהמשרד.

אבל הזוועה אתה תיאלצו להתמודד עקב היותכם נחמדים כל כך פשוט הופכת את כל הסיפור הזה לסבל. לא רק שתראו כמו האויב המושבע של צבי הנינג'ה, גם תיאלצו לסבול במשך כל היום מהרעש והרטט אותו יוצרים המאווררים. ובכלל, זה מה זה הקפיטליזם המגעיל הזה – למה לשמור את כל החיידקים לעצמכם כשאפשר לשתף בהם את כולם, כפי שציווה לנין ומלמדת אותנו המפלגה הקומוניסטית. או משהו. בקיצור, זה מכוער, זה לא נוח וזה הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully