וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

28.4.2007 / 13:45

קוסם צעיר, קרבות הרבה, איש עכביש ושובם של המתיישבים. הרבה המשכים לסדרות יש לנו השבוע בטריילרים

סדרות, רבותי, סדרות. הקיץ הזה הוא קיץ של המשכונים לא רק בקולנועים אלא גם בעולם המשחקים. Call of Duty מתקדמת להווה, Medal of Honor נשארת בעבר, ספיידרמן עושה חיל בניו יורק והארי עדיין פוטר.

הארי פוטר: מסדר הפניקס

סדרת משחקי הארי פוטר מעולם לא הייתה שיא המקוריות או האיכות. אחרי הכל, למה להשקיע את הזמן והמשאבים ביצירת כותר מושקע ואיכותי אם המעריצים יקנו אותו בכל מקרה. אבל הפעם נראה שמישהו ב-EA החליט להשקיע משאבים לא מבוטלים בשביל שאנשים גם ייהנו מהמוצר הזה כשיגיע בעוד חודש וחצי למחשב האישי, הפלייסטיישן 3, האקס-בוקס 360 וה-Wii.

ספיידרמן 3

הסרט הגדול הראשון של הקיץ הולך לנסות ולהפוך גם למשחק הגדול הראשון של הקיץ. כשיגיע בשבוע הבא לחנויות המשחקים, יציג 'ספיידרמן 3' גרסה משופרת ומשופצת של הכותר הקודם. המנהטן תהיה גדולה יותר, הקרבות מרהיבים יותר והאויבים מרושעים יותר מאי פעם. או כך, לפחות, טוענים המפתחים, ומגבים את דבריהם בעזרת הטריילר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

Call of Duty 4

Call of Duty 4: Modern Warfare משנה את הנוסחה שהפכה את כותרי הסדרה למוצלחים כל כך. לא עוד נאצים, לא עוד נורמנדי – מעכשיו נלחמים בסביבה מודרנית, עם נשקים מודרניים ואויבים מזרח-תיכוניים מאוד מודרניים. הקדימון הראשון נראה מרהיב, ובינתיים לא ידוע אם הכותר יגיע למחשב האישי, או שמא יישאר רק בקונסולות הדור השביעי (אקס-בוקס 360 ופלייסטיישן 3).

Settlers VI

סדרת 'המתיישבים' תמיד הייתה בשולי עולם משחקי האסטרטגיה. הדגש בה היה על אווירה פשוטה ונחמדה, בלי ה"כבדות" של כמה מהכותרים הבולטים בז'אנר. עם זאת, הצליחה הסדרה למשוך גיימרים רבים וצברה מעריצים עם כל כותר. עכשיו, בכותר השישי בסדרה, המתיישבים מתחילים להתפתח, והמטרה במשחק היא לבנות אימפריה שלמה. עם זאת, על פי הקדימון, האימפריה של 'מתיישבים VI' תהיה אחת החמודות אי פעם. מתחילים לבנות בספטמבר 2007.

Medal of Honor: Airborne

בניגוד ל-Call of Duty, האנשים מאחורי סדרת Medal Of Honor המתחרה החליטו שסוס נאצי מנצח לא מחליפים, ומיקמו את הכותר החדש בסדרה במלחמת העולם השניה. נו שוין, לא נורא, הנאצים הפעם בטח יהיו חכמים יותר, הגרפיקה בטוח תהיה יפה יותר, והצעקות רמות יותר. מלה"ע II מתחילה מחדש באוגוסט 2007 על המחשב האישי וקונסולות הפלייסטיישן 3 והאקס-בוקס 360.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully