וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

30.4.2007 / 10:23

נפרדים מקוטראגי, נינטנדו מכפילים, דניס מנסה לקנות ווי והקוריאנים ממש אוהבים סטארקרפט

השבוע אנחנו מתחילים תת-מדור חדש בשחקן ספסל. שמו הוא 'דניס מנסה לקנות ווי מחנויות מקוונות בארצות הברית, במחיר הרשמי, בלי הצורך לקנות יחד עם הקונסולה עוד 6 משחקים, ולא מצליח'. השבוע המדור כמעט ונגנז, אבל בסוף לא הייתי מהיר מספיק, והמלאי אזל. הדבר המעודד היחיד הוא שבילי פיג'ן, אנליסט של שוק המשחקים בחברת IDC, טען השבוע שההיצע של ה-Wii יהיה נמוך יותר מהביקוש לפחות עד 2009. איך זה מעודד, אתם שואלים? פשוט מאוד, החלטתי שבעתיד אהיה אנליסט, אקבל הרבה כסף על תחזיות ארוכות טווח שנזרקות לאוויר ללא ביסוס ולא אצטרך להתקמצן ברכישות שלי. עד כאן המדור להפעם, נקווה שבשבוע הבא כבר לא תראו אותו.

Starcraft 2, אולי

הקוריאנים חולים על סטארקרפט – משחק האסטרטגיה הוותיק של בליזארד. תרומתם לקהילת הגיימינג הבינלאומית כוללת לא רק ביטויים כמו Kekekeke, אלא גם שלטי אזהרה אנושיים עליהם אנחנו שומעים מדי פעם בחדשות, כשעוד שחקן מת אחרי שלא קם מהכסא במשך 48 שעות בשביל לשחק SC או CS.

ב-19-20 במאי השנה, ייערך בסיאול אשר בדרום קוריאה אירוע משחקים ענק של בליזארד, ואתרי מעריצים במדינה מלאים בשמועות על כך שאנשי החברה יכריזו שם על סטארקרפט 2. בליזארד, באופן מוזר למדי, לא מכחישים. בתגובה לבלוג המשחקים Kotaku אמרו אנשי החברה כי הם אכן מתכוונים להכריז על מוצר חדש בקוריאה, אך עדיין לא מוכנים להגיד מהו. מה שכן, יש לחברה קשרים חזקים לדמויות ואירועים של סטארקרפט, והם אכן מתכוונים לחזור לסדרה מתישהו בעתיד, אבל נכון לעכשיו הם לא אומרים כלום.

בעבר שמענו עשרות שמועות על סטארקרפט 2 ומשחק תפקידים המוני בעולם של סטארקרפט, ראינו משחק אקשן ביקום של הסדרה (Starcraft Ghost) נכנס לתהליך הפיתוח ונעלם שם אבל המעריצים עדיין מחכים ומשחקים. מעניין אם ה-19 במאי 2007 ייזכר לעד כיום האורגזמה ההמונית של מעריצי Starcraft בכל העולם. נקווה שכן. או שלא, כי זה מטריד מדי. המממ.

קן? לא

קן קוטראגי, הממציא האגדי של מותג הפלייסטיישן, שניחן לא רק ביכולות הנדסיות מרשימות אלא גם בפה גדול מאוד, לא בכושר כבר כמה חודשים. לפני חמישה חודשים השאירה אותו הנהלת סוני העולמית עם תואר ריק מתוכן אחרי הפיאסקו של השקת הפלייסטיישן 3 בארה"ב, והשבוע הסתבר שקן הולך הביתה.

ההודעה לעיתונות גורמת לזה להראות כאילו קוטראגי הלך הביתה מרצונו החופשי, אחרי שהעביר את מושכות החברה לדור הצעיר המונהג על ידי קאז היראי – מנהל חטיבת הבידור האלקטרוני של סוני, אבל השמועות טוענות כי משהו באינטראקציה של קן עם אנשי סוני פשוט הפסיק לעבוד. ההכרזות שלו היו בומבסטיות מדי, ההצלחה של הקונסולה החדשה שלו מאכזבת קמעה ובאופן כללי לא שמענו יותר מדי דברים נחמדים על הענקית מיפן בזמן האחרון.

אז כן, קן הולך. אנחנו עדיין לא יודעים לאן, אבל חייבים להודות שהאיש הזה הוא מהנדס מצוין, ופרויקט הבא שלו עוד עלול להדהים את כולנו. ואם לא הפרויקט עצמו, אז לפחות המשפטים המוזרים אותם קוטראגי יגיד.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

2 גרסאות לעם אחד

בנינטנדו התחלתי, ועם נינטנדו אסיים. ראשית כל, תזכורת קטנה למאורעות של תחילת העשור: פיקה-פיקה! זוכרים? בוודאי שאתם זוכרים. משחקי פוקימון, אשר הפכו גם לסדרת אנימציה מצליחה, הם אחד המותגים החזקים של נינטנדו. אז מה הפלא שכשמשחק הפוקימון הראשון לנינטנדו DS מגיע סוף סוף לארה"ב, המהומה רבה? רק שהפעם זהו לא משחק אחד, אלא שניים – Pokemon Diamond ו-Pokemon Pearl. מצד שני, לא ממש נכון לקרוא לשני הכותרים הללו משחקים שונים, ההבדלים בין השניים מינוריים מאוד, והעלילה זהה. עם זאת, מעריצי נינטנדו לא התעצבנו על הניסיון להרוויח כסף על חשבונם, ונהרו לחנויות. מיליון יחידות של שני המשחקים ביחד נמכרו ב-5 הימים הראשונים לאחר השקתו, והיד עוד נטויה.

אבל לא החיבה של אנשים לפוקימון היא המטרידה – אני עצמי חוטא מדי פעם בשעה-שעתיים-יום-שבוע של בהייה בפסיידאק שלי מכסח פוקימונים אחרים, אלא העובדה שחברות משחקים מתחילות להבין שכשזה מגיע לסדרות גדולות, אפשר לחלוב מעריצים בעזרת השקה של שתי גרסאות כמעט-זהות מאותו הכותר.

זה מתחיל השבוע, עם ההכרזה על שתי גרסאות של משחק ה'רובוטריקים' ל-DS. יחד עם צאת הסרט בקיץ, ייצאו גם שני משחקים לקונסולה הניידת של נינטנדו – גרסת הרובוטריקים וגרסת השקרניקים. לכל אחד מהכותרים יהיה מעט תוכן בלעדי, הרבה תוכן משותף והיכולת להלחם בצד השני דרך Wifi. אני רק מקווה שזה יעצור כאן, כי ממש לא בא לי לקנות שני משחקים רק כי בכל אחד מהם יש חצי סיפור.

  • עוד באותו נושא:
  • ווי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully