וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: מטען חכם

באמת שלא ברור איך לא עשו את זה קודם: מטען לסוללות של אנרג'ייזר שאומר מתי הסוללות יהיו מוכנות לשימוש

כמעט עשור עבר מאז שנגמרו שנות ה-90, ומסתבר שחלק גדול מהמוצרים הנמצאים בשוק עדיין דורשים מאיתנו שימוש בסוללות רגילות. אפשר היה לצפות לכך שאלה ייעלמו לטובת מקור כוח חלופי ויעיל יותר, כמו גרמלינים, אבל בינתיים זה עוד לא קרה. מה שכן, יש התקדמות בתחום.

כיוון שסוללות אינן ידידותיות מדי לסביבה – ודי יקרות - עברנו להשתמש בסוללות נטענות. הדור החדש שלהן פועל יותר זמן ונטען במשך שעות ספורות. ראינו אפילו סוללות עם מחבר USB מובנה, אבל עכשיו מציגה חברת אנרג'ייזר חידוש דווקא בתחום המטענים. ה-Energizer Duo הוא מטען שמסוגל להטעין שתי סוללות נטענות מסוג NiMH (Nickel metal hydride) בגדלים AA ו-AAA גם משקע ה-USB במחשב וגם משקע קיר רגיל. לא רע למכשיר שעולה רק 14$, אבל זה עוד לא הכל.

התוספת המגניבה אותה נתנו באנרג'ייזר למוצר הזה היא תוכנה אותה אפשר להוריד הן למערכות ההפעלה 'חלונות' והן ל-MacOS, אשר מספרת למשתמש כמה מלאות הן הסוללות, וכמה זמן נשאר עד לסיום ההטענה. במקרה ואתם חייבים לצאת מהבית עם מכשיר שמצריך את הסוללות, תוכלו עכשיו להעריך בקלות אם רמת הטעינה מספיקה או שמא תצטרכו לקנות גם סוללות פשוטות בדרך (ובסוף השימוש לשים אותן בפח מחזור מיוחד).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully