וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המייספייס של דיסני

סוכנויות הידיעות

2.5.2007 / 10:07

דיסני משיקה את Xטרים דיג'יטל או דיסני XD, אתר תוכן גולשים מכוון לילדים מתחת לגיל 14 ונתון לפיקוח ושליטת ההורים

חברת המדיה וולט דיסני (סימול DIS) חשפה מיזם חדש שיאפשר לילדים לפני גיל העשרה ליצור לעצמם אתרי אינטרנט אישיים, בדומה לאתר הרשתות החברתיות מיי ספייס, הפופולארי בקרב בני העשרה הבוגרים וצעירים. הקמת האתרים תהיה מותנית בשליטת ופיקוח ההורים, על מנת להבטיח אווירה מקוונת בטוחה לילדים.

המיזם, שייקרא דיסני Xטרים דיג'יטל או דיסני XD, מכוון לילדים מתחת לגיל 14, כשההורים מחזיקים בשליטה על הפעילות המקוונת, אמר פול יאנובר, סגן נשיא ומנהל בפועל של דיסני אונליין.

הילדים יוכלו להוריד משחקים, סרטוני וידיאו וקבצי מוזיקה מאתר דיסני, ולהעלות אותם לעמוד אישי שאותו יעצבו במגוון מאפיינים מספריית הדמויות העשירה של דיסני. יאנובר אמר כי המיזם יגביל את הילדים לשימוש בתכני דיסני על גבי אתריהם, ויאפשר להורים לפקח על האינטראקציה. "זהו מארג של בידור, שיווק וקידום", אמר יאנובר. "קשה לקבוע היכן האחד נגמר והשני מתחיל".

הילדים ירוויחו נקודות על כל השתתפות בפעילות של דיסני XD, ויוכלו להשתמש בנקודות על מנת לרכוש פריטים כגון מדבקות וירטואליות ועוד. מטרת המיזם היא ליצור קהילת שיווק של ילדים עבור דיסני באמצעות ביקורים הדדיים של הילדים באתרים ודיונים על תוכניות הטלוויזיה, הדמויות והמוצרים של דיסני.

"אני רוצה שאלפי ילדים יהיו מעורבים במותגי דיסני. אילו משווקים טובים יותר אמצא מאשר הילדים עצמם? בסופו של דבר, מדובר בבניית קהילה רחבה לילדים מעבר למוצרים הבודדים ולאתרים", אמר יאנובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully