וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיאנו פיתחה שבב זעיר לטלוויזיה ניידת

ערן גבאי

2.5.2007 / 15:39

כך נודע ל-TheMarker; הפיתוח יתבצע במעבדות באור יהודה; בחודש הבא תחל אספקתו המסחרית

חברת סיאנו הישראלית, המייצרת שבבים לקליטה ישירה של שידורי טלוויזיה דיגיטלית במכשירים סלולריים, פיתחה שבב אנטנה זעיר ליישומי טלוויזיה ניידת עם חברת וישיי (Vishay Intertechnology), מובילה עולמית בייצור רכיבים אלקטרוניים אקטיוויים ופסיוויים. כך, נודע ל-TheMarker. השבב מתאים לקליטת טלוויזיה במכשירים ניידים בפורמטים של שידור DVB-T ו-DVB-H ומיועד לשימוש ביישומים כגון טלפונים סלולריים, נגני מולטימדיה ניידים, מחשבים ניידים ומחשבים אולטרה ניידים (UMPC), ולכרטיסי טלוויזיה לשדרוג של מכשירים כאלה.


הגדרת המוצר נעשתה במשרדי סיאנו בנתניה, הפיתוח במעבדות וישיי באור יהודה, והייצור יתבצע במפעל של וישיי במגדל העמק. בחודש הבא תחל אספקתו המסחרית של השבב.

סיאנו חתמה במהלך 2006 גם על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם ענקית המעבדים האמריקאית אינטל, ולפיו תשלב אינטל את השבב לקליטת טלוויזיה סלולרית של סיאנו בפלטפורמת המולטימדיה החדשה שלה. בעקבות רכישת מארוול את חטיבת התקשורת הסלולרית של אינטל, שיתוף הפעולה עם סיאנו הוקפא למשך כמה חודשים. רק לפני כחודשיים חזרו השתיים לשתף פעולה במסגרת ההסכם.

סיאנו נמצאת כיום בשלב של ייצור המוני של השבב, שישולב במספר מכשירים ניידים, הצפויים לצאת לשוק בחודשים הקרובים. החברה השלימה ב-2006 גיוס שני בהיקף של 23 מיליון דולר - ממשקיעים קיימים ומקרנות חיצוניות. החברה נוסדה במחצית הראשונה של 2004 על ידי קבוצת יזמים ישראלים, בהם אלון עירוני, המכהן כמנכ"ל ואדם פישר, שותף ב-JVP, המכהן כיו"ר החברה. החברה ממוקמת בנתניה, ומעסיקה כ-65 עובדים, והיא עובדת מול מפעל בטייוואן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully