וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטים על ספלינטר סל הבא

מכל המקומות שבעולם, דווקא מגזין משחקים פיני חושף פרטים על הספלינטר סל הבא: Conviction

מוזרות הן דרכי העולם. קחו את 'ספלינטר סל', למשל – סדרת משחקים מפורסמת ופופולארית מאוד, והמידע הקונקרטי הראשון שאנחנו מוצאים על הכותר החדש בסדרה מגיע דווקא ממגזין פיני? קשה להאמין, אבל נראה אמיתי. ובכל זאת, שווה לקחת את המידע הזה בעירבון מוגבל.

הדבר הראשון שנחשף במגזין המשחקים פיני Pelaaja על הכותר החדש בסדרה הוא השם – Splinter Cell Conviction (הרשעה). שמענו את השם הזה בדיוק בהדלפה שקרתה בספטמבר, אבל לא היה ידוע אם זה שם עבודה או שמו הסופי של הכותר. מעבר לכך, כפי שכבר דווח בתקשורת, יהיה זה משחק בלעדי לקונסולת האקס-בוקס 360 אשר יפותח על ידי סניף מונטריאול של חברת Ubisoft ויושק עוד ב-2007.

עכשיו לחלק המעניין – העלילה. אם אתם רוצים להישאר בעלטה, כדאי שתוותרו על שתי הפסקאות הבאות. ראשית כל, המשחק החדש לא מתרחש אך ורק בשעות הלילה. המפתחים אומרים שיהיו בו שלבים מוארים, אך המשחקיות לא תשתנה באופן רדיקלי – זה עדיין משחק התגנבות\פעולה. באשר לסיבה בגללה סם יוצא שוב להגן על העולם החופשי, מדובר באנה גרימסדוטיר, המפעילה שלו בסוכנות 3rd Echelon.

כשסם מקבל מידע על כך שאנה עלולה להיות בסכנה, הוא חוזר לסוכנות בשביל לעזור לה. הבעיה היא שהסוכנות הפכה למקום לא מקצועי בו הבוסים נמצאים בקרבות פוליטיים אחד עם השני והמידע שמגיע לפישר לא תמיד אמין. כשהוא מגלה שמישהו בסוכנות מנסה להפיל אותו, פישר בורח ושוב נמלט מרשויות החוק.

טרם נחשפו פרטים על הגאדג'טים וכלי הנשק החדשים במשחק, אבל בהנחה והמשחק יושק ב-2007 כפי שנאמר, לא נשאר לנו לחכות הרבה זמן עד לקבלת מידע נוסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully