וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע: שעון קיר

מי אמר שרק תעשיית שעוני היד נואשת ועסוקה בשטויות? הנה שעון קיר שמודד רק שעה והוא גם מחוגה

הגאדג'ט הגרוע של השבוע אצלנו הפעם הוא ממש, אבל ממש גרוע. כל כך גרוע שאתם לא תאמינו כמה בדיוק הוא גרוע עד שלא תקראו את הפסקה הבאה, בה אני רק אפרט עליו, בלי להגיד "גרוע" אפילו פעם אחת, כי כבר הבנתם כמה הוא גרוע.

זה, אמממ, שעון, אני חושב. מדובר בקופסה עם מחוג אחד שעושה סיבוב של 360 מעלות כל שעה. בסופו של המחוג יש חור אליו מכניסים עפרון. חברו את כל הדבר הזה לקיר או שימו על דף נייר, ובעוד שעה יהיה לכם עיגול. במילים אחרות: המחוג הוא מחוגה.

האנושות קיימת כבר הרבה מאוד שנים, והתהליך ההתפתחותי שעבר על המין שלנו לאורך הדורות לימד אותנו, בין השאר, שני דברים: איך להראות את הזמן המדויק באמצעים נוחים לקריאה שלא משאירים סימני עפרון על הקיר, ואיך לצייר עיגול מהר באמצעות מכשירי שרטוט או בקבוק עגול. לא היתה שום סיבה לחבר בין שני הדברים האלה, ואין שום סיבה לבקש מאנשים לשלם 21 דולרים בשביל הזכות המפוקפקת לרכוש את המכשיר השלם, שבמקרה הזה מזערי ביחס לסך חלקיו.

אולי זה היה עובד בתור קונספט בשביל להוכיח נקודה כלשהי, משהו על כך שבשעה אחת אפשר לסגור מעגל או שהחתול של גרגמל הוא בעצם כבשה, אבל זה אשכרה מכשיר בייצור סדרתי, ואנשים כנראה קונים אותו. לא מובן לי העניין הזה, וגורם לבכות את עתידה של האנושות. וזה לבדו מספיק כדי שזה יהיה הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

  • עוד באותו נושא:
  • גאדג'ט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully