וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

שרק, אופטימוס פריים, מאסטר צ'יף ואיזה אלמוני בשם מייסון בריגס מצטרפים למכוניות הרסניות בטריילרים השבוע

השבוע יש לנו בטריילרים ארבעה סלבריטאים אמיתיים של עולם המשחקים. שלושה מהם הם דמויות, והרביעי הוא ג'ורג' לוקאס. יש הרבה מאד אקשן השבוע בטריילרים, ואפילו שני משחקים חדשים שהם לא המשכים או מוצרים נלווים לסרט. מרגש, בימים אלה.

Shrek The Third

בדרך כלל, כשמדברים על חזרתו של היצור הירוק מהביצה, אלה חדשות רעות במקרה הטוב, ומטאפורה מינית מזוויעה במקרה הרע. הפעם, לעומת זאת, מדובר בסיבה למסיבה – שרק חוזר. העוג האריסטוקראטי יגיע אל מסכי הקולנועים בקיץ, ואיך אפשר להוציא סרט הוליוודי גדול בלי משחק שילווה אותו? התשובה היא שאי אפשר, אז קבלו בבקשה את הקדימון הראשון של 'שרק השלישי – המשחק'.

ארשה לעצמי להיות קצת אופטימי ואגיד שזה בכלל לא נראה רע. כן, הגרפיקה לא משהו, אבל ההומור יכול לפצות על זה, וקטעי הפלטפורמה נראים חביבים למדי. המשחק יגיע למחשב האישי וכמעט לכל קונסולה אפשרית.

Burnout 5

מדובר, אולי, בסדרת מרוצי המכוניות הכי לא חינוכית בה לא תראו אף טיפה של דם. מי צריך אנשים על הכביש כשאפשר להתמקד בנהיגה מהירה, הורדת יריבים מהכביש ומעל לכל, הכיף שבלנהוג במסלול הנגדי.

אחד המפתחים של Burnout Paradise כבר הבטיח שמדובר ב"המצאה מחדש" של הסדרה לקונסולות החדשות, ובספטמבר השנה נוכל לראות כמה זה נכון, רק על קונסולות האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

Global Agenda

מעולם לא שמעתי על Global Agenda לפני שראיתי את הטריילר שלו. כשחיפשתי מידע אחרי הצפיה, גיליתי שמדובר בפרוייקט הנמצא בפיתוח כבר שנתיים בלי יחסי ציבור בכלל. מעט מאוד ידוע לנו על מה שיהיה שם, אבל מספר פרטים כבר נחשפו

מדובר בתת-ז'אנר שהולך להיות מאוד פופולארי בשנים הבאות – משחק פעולה\תפקידים המוני עם קורטוב מד"ב ומרגלים. המרגלים הם מושג כוללני מאוד, אשר מאפשר למפתחים להכניס דמויות שדומות לג'יימס בונד יחד עם נינג'ות תחת קורת גג אחת, ולראות מי ישרוד.

מפתחי המשחק אומרים שהוא לא ייצא בשנה הקרובה, והם גם לא רוצים לפרסם את הלו"ז הפנימי של החברה או לעשות הערכות זמן, אז כנראה שנצטרך להמתין בסובלנות.

רובוטריקים

עוד סרט שהופך, באופן כמעט אוטומטי, גם למשחק הוא 'רובוטריקים', בלוקבאסטר קיצי המבוסס על סדרה מצוירת משנות ה-80. כולם יהיו כאן, הרובוטריקים, השקרניקים ואפילו אנשים מעצבנים שמפריעים לנו לראות רובוטים ענקיים הולכים מכות בעזרת סצינות מעבר בהן יש דברים מגוחכים כמו עלילה.
Tansformers: The Game ישוחרר כמעט לכל פלטפורמה אפשרית, והקדימון שלו מבטיח שנוכל לבחור צד במאבק, ולהראות לצד השני מאיפה זולג השמן בדגים רובוטיים.

Fracture

Fracture - משחק פעולה חדש מבית לוקאסארטס, מנסה להפוך את שדה הקרב לפלסטלינה בידי השחקן.

אחרי פיראטים נגד נינג'ות, מרוול נגד קאפקום ודובוני אכפת-לי נגד האנושות, החליטו בחברתו של ג'ורג' לוקאס – Lucasarts, שהדבר הטוב הבא הוא סייבורגים נגד מוטאנטים, והכריזו על כותר בשם Fracture (שבר) לקונסולת האקס-בוקס 360 ולפלייסטיישן 3. המשחק יגיע למדפי החנויות רק בשנה הבאה, אבל כבר עכשיו יש לנו פרטים לספר, וקדימון להראות.

אתם נכנסים לנעליו הגדולות של מייסון בריגס - חייל הנדסה קרבית של הקבוצה הרובוטית אשר יוצא להרוג את כל אויביו המוטנטים עם נשקים שמסוגלים לשנות את שדה הקרב בשביל לתת לו יתרון בלחימה או לעזור לפתור פאזלים. בעבר ראינו כבר משחקי פעולה בהם ניתן לשנות את תווי השטח, אבל ברובם זה היה גימיק שלא השפיע יותר מדי על המשחקיות. הפעם, כך נראה, המצב יהיה שונה.

Halo 2 Vista

קשה להאמין, אבל היילו 2 הושק לקונסולת האקס-בוקס כבר לפני שנתיים וחצי. מאז הוא הספיק לגרוף אינספור פרסים, להפוך לכותר הפופולארי ביותר לקונסולת האקס-בוקס ולגרום לשחקנים שמעדיפים את המחשב האישי לחרוק בשיניהם.

בעוד קצת יותר משבוע זה יקרה – Halo 2 למחשב האישי יושק עם גרפיקה יפה יותר, עורך שלבים ושתי מפות חדשות למשחקים מרובי משתתפים. אפשר להגיד שזה מעט מדי, מאוחר מדי, אבל למה להיות שליליים, רק תסתכלו על הקדימון החדש והיפה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully