וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

World of Starcraft, שמועה או מציאות? Xbox Live תדע איפה קניתם את הקונסולה, ודניס עדיין מנסה לקנות Wii

השבוע, כמו גם בשבוע שעבר, נתחיל מעדכון בזירת ה-'דניס מנסה לקנות ווי מחנויות מקוונות בארצות הברית, במחיר הרשמי, בלי הצורך לקנות יחד עם הקונסולה עוד 6 משחקים, ולא מצליח'. הפעם חשבתי שילך לי טוב, רבע שעה אחרי שהחנות המקוונת של טויז'אר'אס הודיעה על כך שיש קונסולות במלאי, כבר ישבתי מול הדפדפן עם כרטיס אשראי ביד. אך מה, עד שהדף נטען, המלאי אזל. למשך חלקיק שנייה הופיע כפתור 'הוסף לסל' המיוחל, ואז נעלם. לא נורא, אנסה שוב בימים הקרובים. כל מי שמנסה יחד איתי, תפסיקו בבקשה, אני רוצה להפסיק לכתוב את המדור הזה!

ועכשיו לעניינים מעניינים קצת יותר.

World of Starcraft?!

מגזין המשחקים הפופולארי Computer and Video Games אמנם נסגר לפני מספר שנים, אבל האתר שלו ממשיך לשגשג. הם לא ידועים בתור אנשים שיוצאים בהצהרות ככה סתם, ולכן החלטנו להביא כאן ידיעה שהם פרסמו, למרות שהיא נשמעת בדיונית למדי.

ובכן, דיווחתי כאן בשבוע שעבר על השמועה העיקשת שמשהו גדול הולך לקרות בכנס של בליזארד, אשר יתקיים בקוריאה בעוד כשבועיים. CVG טוענים שההכרזה היא על משחק תפקידים המוני בעולם של Starcraft!

מצד אחד, בליזארד כבר העבירה את עולם ה-Warcraft שלה למשחק תפקידים המוני, וכולנו יודעים שההצלחה של המיזם היא פנומנלית, ומצד שני... בליזארד כבר העבירה את עולם ה-Warcraft שלה למשחק תפקידים המוני, וכולנו יודעים שההצלחה של המיזם היא פנומנלית.

הכלל של "אם זה עבד פעם אחת, תחזור על זה שוב" לא ממש עובד במקרה הזה – למה לחברה שמשרתת מיליוני גיימרים ברחבי העולם עם אחד המשחקים ההמוניים הפופולאריים ביותר אי פעם להוציא מוצר שיהווה מתחרה ישיר ללהיט שלה? אז כן, הכסף ילך לאותה הקופה, אבל עלויות התפעול תהיינה גבוהות הרבה יותר וההימור על כך שהמשחק החדש יביא מספיק משתמשים חדשים בשביל להצדיק את קיומו נשמע לי קצת מסוכן.

היקום של Starcraft זועק לכותר המשך, בייחוד בגלל רבבות דרום-קוריאנים מטורפים שמשחקים במשחק המקורי יום וליל, אבל הם עלולים להתאכזב מהכרזה על כותר תפקידים המוני ולא על משחק אסטרטגיה חדש ומרהיב.

בכל אופן, אין לנו שום ביסוס לשמועה הזאת, למרות שהמקור ממנו היא מגיעה אמין ביותר, וכנראה שבשביל לדעת מה באמת קורה, נאלץ להמתין בסבלנות עד ל-19 במאי.

אקס-בוקס 360: לא לבינלאומיות

נכון לעכשיו, הדרך היחידה בשביל ישראלים גשת לתוכן של מערכת ה-Xbox Live, הפועלת על קונסולת האקס-בוקס 360, היא להציג כתובת באחת הארצות בהן קיימת תמיכה למערכת. הדבר מאפשר לכם להוריד תוכן שאושר להורדה בשביל האזור הרשום, וליהנות ממנו בזמנכם הפנוי.

אנשי מיקרוסופט לא מאוד אוהבים את הרעיון של הורדת תוכן מאזורים בהם אתם לא נמצאים כיוון שיש לחברה הסכמי הפצה אזוריים והיא מאוד רוצה להגן על האינטרסים העסקיים שלה. לכן, החל מעדכון המערכת הבא, הדברים ישתנו.

במלים פשוטות, החל מעכשיו תוכלו להוריד רק תוכן שאושר בשביל האזור ממנו הקונסולה שלכם הגיעה. גם אם תנסו לעבוד על מערכת ולתת, באמצעות קונסולה שיוצרה לשוק האמריקאי, כתובת אוסטרלית – התוכן אליו תוכלו לגשת הוא רק האמריקאי.

מעניין איזה תוכן יהיה זמין לישראלים כשהקונסולה תגיע גם לארץ הקודש (ובמיקרוסופט אומרים שזה יקרה השנה, אבל נאמין להם רק כשנראה אחת בחנויות ואחת אצלנו במערכת).

לסיום

נקנח במשחק אינטרנט חינמי שקיבל השבוע את פרס ה-Webby למשחק המקוון של השנה – Samorost2. מדובר בקווסט קטן וחמוד שישרוף לכם חצי שעה מהחיים, אבל תהיה זו חצי שעה מהנה מאוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully