וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שעון MPEG 4

השעון של EPOQ הוא לא השעון הראשון שמנגן וידאו, אבל הוא כנראה היפה ביותר שנקרה בדרכנו עד כה

בשלהי העשור הראשון של המאה ה-21 שעון עם יכולות ניגון ווידאו או שעון עם נגן מוסיקה מובנה הוא לא דבר בדיוני – ראינו כאלה עוד בתחילת המאה. ועדיין, גאדג'ט היום שלנו הוא בדיוק זה – שעון של חברת Epoq עם יכולות אודיו\וידאו. מה הופך אותו למיוחד? העובדה הפשוטה שהוא לא, ואני חוזר, הוא לא מכוער.

אמנם המחיר הוא לא סממן איכות, אבל אנחנו רוצים לקוות שמי שמוכר לנו שעון ב-170 דולרים לא קבע את המחיר בשביל לעבוד עלינו. מה שמקבלים כאן הוא שעון עם מסך Oled בגודל 1.5 אינץ' בעל רזולוציה של 128x128 פיקסלים, אשר לא רק מציג את השעה אלא גם מתפקד בתור נגן MP3, WMA ו-MP4, מקליט הקול, קורא ספרים דיגיטליים ומציג התמונות – הכל בעזרת 2 גיגהבייטים של זיכרון. אה, ויש גם רדיו. מעבר לזה, כפי שכבר ציינתי, השעון הזה נראה די יפה, וזה משהו שעוד לא פגשנו בדגמים כאלה.

שתי בעיות מאפילות על כל המגניבות הזאת. הראשונה היא המשקל – 66 גרם זה המון בשביל שעון, אבל בתור מישהו שענד פיסת מתכת ענקית ששוקלת לא פחות מזה במשך שנה על היד, אני יכול להגיד שזה לא כל כך נורא. הבעיה השניה היא הסוללה, אף אחד לא מציין אם השעון הזה פועל על סוללה נטענת, או שהוא מצריך החלפת סוללה פעם בשבוע. ועדיין, גם בלי לדעת את זמן הסוללה, אני רוצה כזה. למי שרוצה לקנות לי אותו במתנה, אגיד רק שהמשלוח הראשון צפוי באמצע החודש, אבל להזמין אפשר כבר עכשיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully