וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ויזת World of Warcraft

לא, ממשלת אזרות' לא דורשת ויזה בכניסה. להיפך. המכורים יכולים לשלם באמצעות "נקודות" בויזה החדשה שלהם

רק לפני מספר שנים התוודענו לכרטיסי אשראי ממותגים – כאלה שלא רק נותנים לכם להיכנס למינוס עמוק בבנק אלא גם משייכים אתכם למועדון כלשהו בו אתם צוברים נקודות על כל קניה ומבזבזים אותן על דברים שקשורים למועדון. בארצות הברית עלו על הפטנט הזה כבר מזמן, וכל עסק גדול הוציא כבר כרטיס אשראי לקהל לקוחותיו, החל מחברות תעופה ועד דיסני. עם זאת, לא זכור לי שמשחק מחשב הצטרף אי פעם לחגיגה, עד עכשיו.

לא קשה לנחש באיזה משחק מדובר. World of Warcraft הוא משחק התפקידים המקוון הפופולארי ביותר בעולם, עם מעל 8 מיליון משתמשים. מעבר להיותו משחק פופולארי, הוא גם מצריך תשלום חודשי, מה שאפשר לבליזארד – המפתחת, למצוא דרך ייחודית מאוד לגרום לאנשים להשתמש בכרטיס האשראי החדש אותו הם הוציאו יחד עם הבנק First National.

שחקני WoW שיירשמו ויקבלו כרטיס של המשחק, יוכלו להשתמש בנקודות אותן יצברו בשביל לשלם על המנוי החודשי שלהם. כל דולר אותו יבזבזו בעזרת הכרטיס יתורגם לסנט אחד אותו יוכלו להוריד מהחשבון הבא. זה אומר שאם תבזבזו 1500 דולרים בחודש, תוכלו תשחקו ב-Wow חינם. מעבר לכך, יש לכרטיס הנחות נוספות ומעניינות פחות כמו הנחה על שכירת רכב בסוכנויות מסוימות וביטוח נסיעות לחו"ל. ובשביל שתתמכרו למשחק קצת יותר, יש גם חודש משחק חינם.

אם נוברים קצת באותיות הקטנות, מגלים שהקניות בגינן אפשר לקבל נקודות לא כוללות חשבונות חודשיים או שנתיים ופעולות שנעשות בבנק. לא נחמד, אבל לפחות יש 13 עיצובי כרטיסים מהם אפשר לבחור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully