וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייספייס קונה את פוטובאקט

האתר החברתי הגדול בעולם צפוי לרכוש בקרוב את אתר אחסון המדיה הפופולרי בעבור 250 מיליון דולרים

לפני כחודש דיווחנו כאן על הבעיות אותן יצרה הרשת החברתית מייספייס, אשר בבעלות חברת News Corp. של רופרט מרדוק, לאתר אחסון ועריכת המדיה Photobucket. אנשי מייספייס חסמו ביום בהיר אחד פרסום תכנים מפוטובאקט לרשת החברתית שלהם, בטענה של תקלה טכנית או הפרת זכויות שימוש, תלוי את מי שואלים.

הבעיה הייתה ש-Photobucket הוא לא סתם עוד שירות לאחסון מדיה, אלא אחד שמזוהה מאוד עם גולשי מייספייס. למרות שתכנים מהשירות מתפרסמים בכ-300,000 אתרים, מייספייס מביא לו כמעט 60% מכמות הכניסות. פוטובאקט הוא האתר השלישי בדירוג האתרים אליהם אנשים גולשים ממייספייס, כשלפניו רק גוגל ויאהו. באשר לסיבה האמיתית של החסימה, אחת התיאוריות ההגיוניות ביותר, שהושמעה על ידי מייקל ארינגטון מ-TechCrunch, גרסה כי מדובר בהפגנת שרירים בעקבות השמועות על כך שב-Photobucket שוקלים למכור את החברה לגוף גדול. אם הם היו מוכרים את החברה לאחת מהמתחרות של News Corp, כל תמונה שהייתה נשארת במייספייס, הייתה מפרסמת ומביאה כניסות אל המתחרים.

עכשיו מסתבר שכשהצדדים מצאו פתרון לסכסוך לפני כשבועיים, הם לא רק השלימו אלא אולי חושבים על מיסוד של מערכת היחסים. התקשורת האמריקאית מדווחת שמייספייס עומדת לרכוש את פוטובאקט בכ-250 מיליון דולרים. ההסכם הסופי עוד לא נחתם, ושום דבר עוד לא סגור, אבל הצעד הזה נשמע מאוד הגיוני. נכון לעכשיו, שני הצדדים שומרים על שתיקה, אבל אם ההסכם ייחתם והכסף יעבור מחשבון לחשבון, אנחנו בטוחים שהשקט הזה יופר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully