וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרטנר מתממשקת ל-ICQ

ערן גבאי

8.5.2007 / 15:15

המנוי נחשף לרשימת אנשי הקשר - כולל מצב הזמינות שלהם - ויכול לשלוח ולקבל מהם הודעות

חברת הסלולר מרחיבה את הקשר שלה עם משתמשי תוכנת המסרים ICQ. שירות חדש מאפשר ללקוחות פרטנר החברים בקהילת ICQ להיכנס לחשבונם הפרטי בקהילה תוך כדי שימוש באותו מספר ICQ וסיסמה בהם הם משתמשים במחשבם האישי. המנוי נחשף לרשימת אנשי הקשר שלו, כולל סטטוס הזמינות המעודכן שלהם, כשניתן לשלוח לאנשי הקשר ולקבל מהם הודעות מיידיות.

כמ כן, מתאפשר לקבל התרעה על כניסת הודעות חדשות, גם כאשר היישום מוסתר בזמן שימוש בפונקציות אחרות של המכשיר. שימוש בשירות מחייב כמובן חבילת גלישה סלולרית הכרוכה בתשלום נוסף, והשירות מוגבל ל-500 הודעות ביממה. בשלב ראשון, יושק השירות ב-6 מכשירים ובשלב שני הוא יושק בעוד 8 מכשירים.

סמנכ"לית השיווק של פרטנר, איריס בק, אומרת כי "אנו מבינים שהקהילות האינטרנטיות הן סגמנט לכל דבר, דינמי וחי, בעל מאפיינים מוגדרים; סגמנט שנפגש עד היום במקום התכנסות אחד - המחשב האישי בבית. הנגיעה בקהילות המקוונות, באמצעים חדשים ומתקדמים, מוסיפה מימד נוסף לתקשורת הבינאישית בדרכים, באופן מוכר, ספונטני, פשוט ומיידי".

אלון ברמן, סמנכ"ל הטכנולוגיות של החברה, מוסיף כי "גובש בפרטנר פיתרון המשלב יכולות מתקדמות בציוד הקצה וברשת כדוגמת Push Registry על מנת לאפשר את זמינות המנוי להודעות גם כאשר היישום במכשיר כבוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully