וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניידי אינטל החדשים

ענקית המעבדים חשפה היום את ערכות השבבים החדשות שלה למחשבים ניידים לעסקים ומשתמשים פרטיים

חברת אינטל, אחת משתי יצרניות המעבדים הגדולות בעולם, עושה היום צעד קדימה בכל הקשור לערכות שבבים שנועדו למחשבים ניידים, בעזרת טכנולוגיית ה-Centrino Duo ו-Centrino Pro – הראשונה לשוק הפרטי והשניה לשוק המשתמשים העסקיים.

הערכות החדשות כוללות במרכזן את מעבד ה-Intel Core 2 Duo, כרטיס הגרפי המובנה Mobile Intel 965 Express ותמיכה בתקן ה-Wifi החדש 802.11N, המציע מהירות תעבורה גבוהה יותר וטווח פעולה גדול יותר. כל זה תוך שימוש בזרמים נמוכים, מה שיאפשר זמן סוללה גדול יותר מבעבר ושיפור גם במהירות העיבוד וגם באיכות גרפית.

חברות גדולות שלא רוצות להסתפק בשיפורים למשתמש הפרטי, יוכלו לרכוש מחשבים עם Intel Centrino Pro, אשר יספק גם טכנולוגיה של ניהול מחשבים מרחוק דרך רשת עסקית, גם כשהמחשב מכובה או תקוע, ותאפשר דיאגנוסטיקה ופתרון תקלות תוכנה בלי הצורך להגיע אל המחשב עצמו.

טכנולוגיה נוספת ממנה ייהנו חלק מהמחשבים החדשים משני הסוגים היא Intel Turbo Memory. מטרתה לחסוך בחשמל ובו בזמן להגביר את ביצועי המחשב בעזרת העתקה של המידע אליו המשתמש ניגש הכי הרבה אל שבבי זכרון שלא מאבדים את המידע גם כשהמחשב נכבה ומאפשרים הפעלה מהירה הרבה יותר.

המחשבים הראשונים אשר משתמשים בטכנולוגיות החדשות יגיעו לחנויות כבר בשבועות הקרובים, ובאינטל אומרים שבהמשך השנה תשולב הטכנולוגיה בלא פחות מ-230 דגמים. ואם אתם רוצים קצת גאווה לאומית, אז שווה להזכיר שמרכזי הפיתוח של אינטל בישראל פיתחו חלקים גדולים מהערכות החדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully