וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

11.5.2007 / 1:47

הרינגטונים ממשיכים לרדוף אחרינו לכל מקום. אחרי הפעמון לדלת, מגיע גם הרינגטון לטלפון הביתי

זה כמו סרט אימה. לא משנה מה נעשה, הרינגטונים המוזיקליים רודפים אחרינו. הם באוטובוס, הם בעבודה, הם בבית הספר. שומעים אותם פחות טוב מצלצולים סטנדרטיים, ופעמים רבות הם רק מכריזים ברבים על טעמם הרע של הבריות.

אבל יש מי שחושב שאין לנו מספיק רינגטונים מוזיקליים בחיים. יש מי שחושב שגם כשאנחנו בבית, הטלפון הביתי שלנו צריך להתחזות לנייד ולנגן שירים כשמישהו מתקשר.

והאנשים האלה לא מסתפקים בהבעת האידיאולוגיה הפרו רינגטונית שלהם. אוה, לא. הם רוצים להביא לנו את הרינגטון הביתה ויהי מה. וכדי לעשות זאת הם המציאו את הגגש"ש השבועי שלנו: Magic Ringtone MP3 Ringer. כן, זהו מכשיר שמחברים לטלפון ומעלים אליו שיר בקובץ MP3 באמצעות המחשב. ואז? בכל פעם שהטלפון יצלצל, יחזור אותו השיר.

כל עוד אתם גרים לבד בבית, אנחנו מניחים שזה סביר. יש מצב שתתרגלו לכך ששיר כלשהו שאתם מחבבים - לפחות כך אנו מקווים - יתנגן בכל פעם שמישהו יצלצל.

אבל אם אתם גרים עם שותפים לדירה? הלך עליכם. השיר ההוא שהם אוהבים? זה שנמאס עליכם מזמן? הוא הולך לנגן לכם על העצבים בכל פעם שמישהו יצלצל אליכם הביתה. עד שתבקשו את נפשכם למות.

אפילו המחיר אינו מחסום. 12 דולרים עולה הרינגר שיהרוס לכם את החיים. הוא יעצבן, הוא ירגיז, הוא יתחנן בפניכם שתקחו אותו ותשליכו אותו על הקיר. הוא הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully