וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

יש לנו מכוניות. הרבה מכוניות. אחת מהן היא טנק. ולא תאמינו, אבל לא היה כיף בויאטנם. הכל בטריילרים

בכל שבוע עולים טריילרים למשחקים בוואלה!VOD. בכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת בחבילת מתנה נוצצת ששמה וידאודרום. השבוע לא היה המרשים במיוחד בתקופה האחרונה, אבל הצלחנו לגרד בעבורכם כמה טריילרים סבירים עד טובים. יש לנו שני משחקי אקשן ושני משחקים מירוצים. תהנו.

Timeshift

העלילה של Timeshift עדיין מעורפלת, ותאריך השקתו לוט בערפל, אבל אלמנט המשחקיות החשוב ביותר כבר נחשף: מניפולציות זמן. כאן, כמו במשחקים דוגמת Prince of Persia: The Sands of Time נוכל לנצח אויבים ולעבור מכשולים בעזרת הייתרון של אי-ציות לחוקי הזמן. הטריילר החדש של הכותר מדגים את זה בעזרת תרחיש של אדם נגד טנק, והתוצאות הדי בלתי-צפויות. החברה המפתחת - Saber Interactive, יצרה בעבר את Will Rock הכיפי-למדי, והציפיות מהכותר הזה גבוהות למדי. בחודשים הקרובים נדע גם אם כגודל הציפיות, גודל הכריות. או משהו.

The Hell in Vietnam

לא הרבה משחקים ניסו לשחזר את מלחמת ויאטנם למען צרכי בידור. אולי הטראומה של האומה האמריקאית - מהשווקים הגדולים ביותר של משחקי הוידאו - עדיין טרייה מדי, אולי פשוט קשה מדי לעשות ג'ונגל ריאליסטי ואויבים שיכולים להשתמש בסביבה הזאת, אני לא יודע. מי שבכל זאת מנסה עכשיו היא חברת City Interactive הפולנית, שהתמקדה עד עכשיו בעיקר במשחקים נמוכי פרופיל. הסיפור יציג בפנינו 8 משימות ארוכות בנעלי קצין אמריקאי בויאטנם, עם הבטחה לשחזור ריאליסטי של כלי נשק וציוד בו השתמשו שני הצדדים בקונפליקט. רק חבל ששם המשחק - The Hell in Vietnam, מאוד קלישאי וקצת טיפשי.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

Project Gotham Racing 4

בסדרת מירוצי המכוניות הפופולרית ל-Xbox 360, הדגש הוא על נהיגה מסוגננת, ערים יפות ומכוניות סקסיות במיוחד. במשחק הבא, השני ל-360 והרביעי בסדרה, צפוי להיכנס גורם נוסף למשוואה: מזג אוויר שמשתנה במהירות רבה ומשפיע על המירוצים. הטריילר שלפניכם מציג את המירוץ בסנט פטרסבורג בעת גשם. נראה איך זה נראה במשחק עצמו לקראת סוף השנה.

Nascar 08

אין ספק ש-NASCAR הוא ספורט פופולרי מאד בארצות הברית, ולא פופולרי במיוחד בשום מקום אחר. משחקי NASCAR זכו לפופולריות לא מעטה, למרות תלונות שכל מה שיש לעשות בהם הוא לפנות שמאלה... כל הזמן. המשחק החדש - ה-11 בסדרה - ודאי ייראה טוב יותר בקונסולות הדור השביעי, אבל יש מקום לספק בנוגע לכמה מעניין הוא יהיה. נדע את התשובה ביולי הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully