וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: סנהייזר PXC 450

הדגם החדש של האוזניות מבטלות הרעש של סנהייזר מבטל עוד יותר רעש מקודמיו, אבל עולה בהתאם.

חברת סנהייזר, מעבר להיותה בעלת שם מוזר, היא אחת מהיצרניות המובילות של אוזניות לקהל הרחב, אם כי המלה "רחב" נמצאת כאן בחסד בגלל הסכומים הגבוהים בדרך-כלל שצריך להשקיע בשביל לקבל לידיים את אחד מהדגמים המתקדמים של האוזניות מתוצרתה. עכשיו, למשל, אני הולך לספר לכם על זוג אוזניות שעולה 595 דולרים, ולהסביר לכם למה אתם צריכים למשכן את הצב המשפחתי ששמו בוחבוט בשביל לקנות אותן.

לדגם החדש של אוזניות החברה קוראים בשם המאוד לא סקסי PXC 450,אבל המוצר מרהיב ממש. כבר לפני הרבה שנים פותחה טכנולוגיה של ביטול רעשים אקטיבי באוזניות, אשר לא רק מבודדת את אוזני המשתמש אלא גם קולטת את צלילי הסביבה ויוצרת גל "הפוך" שמבטל את הרעש בשביל המאזין, אבל פתרונות ניידים שמשתמשים בטכנולוגיה היו, בדרך כלל, מסורבלים למדי והצריכו החלפת סוללות לאחר שעות בודדות של פעולה. ב-PXC 450 זה לא אמור לקרות. בעזרת טכנולוגיית ה-NoiseGard 2.0, כך על פי סנהייזר, יושג לא רק ביטול רעשים מצוין אלא גם 16 שעות פעילות בלי הצורך להחליף סוללות.

מעבר לכך, יש על גבי אחת אוזניות גם כפתורי עוצמת שמע וכפתור דיבור שמבטל את סינון הרעשים האקטיבי ועושה את הפעולה ההפוכה – מגביר את רעשי הרקע כדי שתוכלו לשמוע מה אומרים לכם גם כשהאוזניות מכסות לכם את אברי השמיעה המסורתיים של גוף האדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully