וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין עתיד לוידאו בתשלום?

מחקר חדש של חברת פורסטר קובע שמכירת וידאו ברשת בתשלום היא שלב זמני שמתקרב כבר כעת לשיאו

לעיתים קרובות מדי, אנשים העובדים בתפקידי אנליסטים וחוקרים מקבלים הרבה כסף בשביל לזרוק לאוויר טענות שלא תמיד מתבססות על עובדות או על ההגיון האנושי. הפעם, לעומת זאת, המצב שונה. חברת Forrester פרסמה מחקר על העתיד של שירותי מכירת ווידאו, והעתיד לא נראה מזהיר.

ההווה והעתיד הקרוב דווקא מרשימים. שוק של מכירות מקוונות בתחום הסרטים ותוכניות הטלויזיה, אשר עמד על 98 מיליון דולרים בשנה שעבר, צפוי להגיע השנה ל-279 מיליון, אבל כבר ב-2008 אנו עלולים לראות שההר נגמר, ומה שנשאר זו ירידה תלולה. אם לצטט את ג'יימס מקקוויוי, עורך המחקר, שוק הורדות הווידאו הוא "מבוי סתום".

הסיבות לכך, על פי המחקר של Forrester, הן האיכות והכסף. באשר לאיכות – הצרכנים קיום מחפשים דרכים נוחות ואיכותיות לראות תוכן ווידאו, והטכנולוגיה העכשווית לא תמיד מצליחה לספק את הסחורה. יש יותר מדי פורמטים של סרטים, יותר מדי בעיות כשמנסים לראות את התוכן על מסכי טלוויזיה ובאופן כללי הטכנולוגיה לא מאוד בשלה.

הכסף משחק גם הוא תפקיד חשוב. בזמן האחרון, החלו ספקי תוכן גדולים להציע ללקוחותיהם תוכן מקוון בחינם, אם זה כחלק ממבצע היכרות או כמשהו קבוע שנתמך על ידי פרסומות. בימים בהם לרבים מצופי הטלוויזיה יש מקליטים דיגיטליים אישיים המאפשרים לדלג על פרסומות, הגיוני שהספקים יעדיפו לתת לאנשים הללו לראות את הסדרות באינטרנט, בזמנם החופשי, תוך הכנסת פרסומות עליהן אי אפשר לדלג.

נכון להיום, טוען המחקר, רק 9 אחוזים מהמבוגרים הגולשים ברשת האינטרנט שילמו בשביל להוריד תוכניות או סרטים, והשנה הם כנראה ישלמו יותר. עם זאת, בשנה הבאה הרווחים לא יגדלו באותו הקצב בגלל שכל מי שעומד להשתמש בטכנולוגיה הקיימת, הולך להתחיל ולהשתמש בה עד אז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully