וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Phraselater P2

פעם נהגו לקחת לנסיעות לחו"ל שיחון לשפת המקום. כיום יש אמצעים מעט מתוחכמים יותר לתקשר

אמנם מעולם לא ביקרתי במזרח הרחוק, אבל אני מבין שלא קשה להסתדר שם עם ידע בסיסי באנגלית והיכרות אינטימית עם השפה העברית. אבל מה אפשר לעשות כשהולכים לאיבוד בשטח נידח בסין וצריכים הוראות הגעה למקדש עליו שמעתם מהסבתא של האחיין של הבחור שישן מיטה לידכם בטירונות? מצד אחד אפשר להשתמש בשפת סימנים אוניברסאלית שגורמת לכם להראות טיפשים אבל מעבירה את המסר, ומאידך תוכלו לקחת אתכם את ה-VoxTec Phraselater P2.

אם המכשיר הזה נראה לכם כמו מחשב כף-יד צבאי, אתם לא רחוקים מהאמת. הוא פותח, במקור, בשביל שחיילי הצבא האמריקאי יוכלו לשוחח עם אנשים בכל מקום בלי הצורך במתורגמן. אתם מכניסים את הביטוי הרצוי בשפה האנגלית בעזרת המקלדת הוירטואלית, מילון ביטויים נפוצים או סתם בעזרת הקול שלכם, המכשיר מתרגם את המשפט ומוציא פלט קולי בשפה הרצוי. היצרנים טוענים כי הוא תומך בכל שפה, לא צריך ללמוד לזהות קול ספציפי והביטויים בו הוא משתמש הוקלטו מראש על ידי אנשים.

בנוסף, כל הדבר הזה בא באריזה קשיחה, מה שמאפשר לכם לא לדאוג לכך שהוא יישבר בזמן הטראק או ייהרס בחולות של מדבר סהרה. זמן סוללה של 20 שעות מספיק ביותר לכל מסע, והיכולת לתקשר עם האנשים המקומיים יכולה להוות הבדל בין חיים ומוות. מה עוד שתג מחיר של 2000$ באמת לא כזה נוראי בתור הוצאה לפני טיול אתגרי בחו"ל. NOT.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully