וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Pileus

מטריה? גם. אפילו מגינה מגשם, כנראה. אבל בעיקר יחידת ניווט אלחוטית עם מצלמה והעלאה אוטומטית לפליקר

חידושים טכנולוגיים מגיעים בשנים האחרונות לכל תחום בחיים, ועכשיו הגיע התור של המטריות. ה"מכשירים" המשעממים שאתם לוקחים בשביל להימנע מזליגת מים על גופכם ביום גשום לא צריכים להיות אביזרי נוחות גרידא, חשבו אנשים בפרויקט Pileus, ויצרו מטריה למאה ה-21.

החידושים כאן אינם בתחום ההגנה מהגשם, אלא דווקא בכל הקשור לקישוריותה של המטריה אל העולם החיצון. יש בה, ב-Pileus, מצלמה מובנית, מסך, GPS ומערכת חיבור לרשת אלחוטית. אם בקרבת המקום בו אתם מסתובבים יש נקודת גישה אלחוטית, תוכלו להתחבר אליה ולהעלות תמונות דרך המצלמה אל עמוד ה-Flickr תוך הוספה של תג מיקום המבוסס על ה-GPS. מעבר לכך, אפשר להשתמש במסך של המטרייה בשביל לנווט בעזרת תוכנת ה-Google Earth, אותו ה-GPS והמצפן הדיגיטלי אשר גם נמצא שם.

Pileus התחילה כפרויקט באוניברסיטת Keio היפנית, ועכשיו עומדת בבסיסה של חברה מסחרית אשר מתכוונת לשווק אותה ברחבי העולם, לאחר שיצליחו למזער את הרכיבים כך שייכנסו אל תוך הידית ולא יהפכו את המטרייה הזאת למשהו גדול וכבד מדי. אבל כבר עכשיו אפשר לראות את המוצר הזה בפעולה בתערוכות שונות, וזה עדיף על מוצרים מגניבים אחרים שנמצאים בשלבי הקונספט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully