וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: ספר אלקטרוני HP

לא מספיק להיות ספר אלקטרוני כדי להיכלל במדור. אבל האפשרות לדפדף עם האצבע עושה לנו את זה

ספרים דיגיטליים הם כנראה העתיד שלנו. הפקת נייר לא רק גורמת לכריתת עצים והפרת איזון אקולוגי, אלא גם מגוחכת בעידן בו כמעט בכל משרד ובכל בית מערבי יש מחשב. אבל לפטופים עדיין גדולים מדי, מחשבי כף יד וסלולריים קטנים מדי ומכשירים שכל ייעודם להציג ספרים דיגיטליים נכשלו שוב ושוב בשנים האחרונות מכיוון שלא סיפקו חוויה טובה מספיק. חברת HP מנסה להיכנס עכשיו לשוק הזה, והיא מביאה איתה חידוש חמוד מאוד.

אחת הבעיות שתמיד היו לי עם צריכת תוכן ממסך מחשב היא היעדר הדפדוף. לחיצה על כפתור הרבה יותר בנאלית מדפדוף אטי שחושף את הדף בחלקים ומציע קדימון לתוכן שאתם הולכים לקרוא. קורא הספרים הדיגיטליים של HP פותר את הבעיה הזאת בעזרת פסים הרגישים למגע מסביב למסך עליו מוצג הטקטט, מה שמאפשר לכם להפוך דפים וירטואליים, וכל זה תוך הצגת גרפיקת מעבר שמדמה ספר אמיתי. בנוסף, ניתן יהיה לקרוא

המכשיר החדש הוצג בכנס המוביליות בשנחאי השבוע, וכבר יש יחידות עובדות, אבל לא מדובר עדיין על ייצור סדרתי. הקורא הדיגיטלי עוד צריך לעבור שדרוגים, התוכנה (גרסת לינוקס המפותחת על ידי HP) עוד לא נמצאת בגרסתה הסופית, וכרגע המכשיר מתחבר לעולם החיצוני רק דרך כבל USB ולא דרך קישוריות אלחוטית כלשהי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully