וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט הבא של אמריקאן מק'גי

יוצר המשחק הקלאסי "אליס" התבלבל לרגע וחשף בבלוגו את Grimm, משחק המבוסס על אגדות האחים

אמריקאן מק'גי הוא אישיות מאוד אניגמטית בעולם המשחקים. לאחר שצירף את שמו לשם יצירתו של לואיס קרול, המפתח המוכשר הפיק את אחד ממשחקי הפעולה המסקרנים ביותר אי פעם – American McGee’s Alice. לא רק קטעי הפעולה היו חשובים שם, אלא גם העיצוב הביזארי והפירוש החולני קמעה לספר של לואיס קרול.

מאז השקת Alice, ראינו שני משחקים של מק'גי, אבל הם לא היו מוצלחים מדי. Scrapland היה בסדר-כזה ו-Bad Day L.A. היה ממש, ממש רע. במקביל, שמענו על ביטול פרוייקטים שהיו קשורים לעולם האגדות, כמו גרסה של מק'גי ל'קוסם מארץ עוץ' וגרסתו לאגדות האחים גרים. עכשיו מתברר כי American McGee’s Grimm חי, קיים ומאוד אפיזודי. החדשות מגיעות ממק'גי עצמו, שפרסם הודעה בבלוג האישי שלו. לאחר מכן, מישהו כנראה אמר לו שעוד מוקדם מדי לדבר, וההודעה נמחקה, אבל התוכן שלה כבר פורסם על ידי אתרי משחקים.

American McGee’s Grimm הולך להיות משחק שיחולק ל-24 אפיזודות, בדומה לגרסה החדשה של 'סם ומקס', וישווק דרך שירות המשחקים Gametap. גם התסריטאי הראשי והמפיק בפועל של Alice, R.J. Berg, חוזר לעבוד עם מק'גי על הפרוייקט החדש. הפרקים הראשונים יגיעו ל-Gametap ב-2008, והציפייה רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully