וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

18.5.2007 / 2:46

בעיקרון, אנחנו בעד מסגרות תמונה מתקדמות. אבל כשהן מתחילות להשמיע צלילים, אנחנו מתחילים להתעצבן

במהלך השנה האחרונה יצא לנו לסקור מספר מסגרות תמונה דיגיטליות, ובסה"כ מדובר בקונספט שאנחנו בעדו. במיוחד להורים לתינוקות וילדים קטנים, האפשרות להניח על השולחן בעבודה תמונה מתחלפת של האוצר הקטן היא תרומה מבורכת של העידן הטכנולוגי בו כולנו חיים.

בסה"כ, אנחנו גם בעד השדרוגים שמופיעים לקונספט הבסיסי. מסגרת תמונה אלחוטית שמציגה תמונות מחשבון הפליקר? מגניב. מסגרת תמונה שהיא גם נגן מולטימדיה או נגן מוזיקה עם רמקולים? אחלה. מסגרת תמונה אלחוטית שהיא גם נגן מולטימדיה? בכלל נהדר.

אבל המוצר הפורטוגזי החדש שבו באנו לעסוק היום לא מלהיב אותנו. הוא בעיקר גורם לנו לתהות מה בדיוק חשבו להם המפתחים.

זאת מסגרת תמונה לא דיגיטלית, שבה נכנסות חמש תמונות שונות. אז מה הופך אותה לגאדג'ט? אה. טוב ששאלתם! הגימיק כאן הוא שלכל אחת מחמשת התמונות ניתן להקליט צליל, ואז להשמיע אותו בלחיצה על אחד מחמשת הכפתורים שבתחתית המסגרת.

מדהים! מישהו אשכרה חשב על דרך ליישם את קונספט מסגרת התמונה כגאדג'ט באופן המעצבן ביותר! והעצבים יכולים לעבוד לכל כיוון. המעגל הראשון של העצבים כולל את בעלי המסגרת ומושאי התמונות, שצריכים להקליט את הצליל באופן ידני. נשמע מסורבל ולא נוח לקחת את המסגרת הדי גדולה הזאת ולהשתמש בה להקלטה.

אבל אותנו מטריד בעיקר המעגל השני. המעגל השני מורכב מאנשים כמונו, שיושבים במשרד עם הורים טריים. והרי איזה הורה שקולל בטעם הרע לרכוש את המסגרת הזאת ייתאפק מלחיצה על הכפתורים והשמעת קולותיהם המתוקים של העולל או התינוקת? אף הורה, כמובן (בתנאי שקולל בטעם הרע דלעיל).

ואז אנחנו, שיושבים עם האנשים האלה, נאלץ לשמוע את התינוקות שהוריהם אוהבים מאד - ואנחנו לא ממש מכירים - מייללים! ואז אנחנו נרצה לקפוץ מהחלון או לזרוק את אותם הורים מהחלון. או - וזה נראה לנו כפתרון הטוב ביותר - לזרוק את המסגרת הארורה מהחלון. ולכן נראה לנו שכדאי שתשקיעו את 50 היורו שלכם במשהו אחר ולא בגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully