וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטים מצוירים- וידאודרום

סרטים מצוירים, חבילת משחקים משולשת, ושתי הבטחות לעתיד משחקי טוב יותר, השבוע בטריילרים

בכל שבוע עולים טריילרים נבחרים לוואלה!וידאו. בכל שבוע אנחנו סוקרים אותם בוואלה!מחשבים, כאן בוידאודרום. והשבוע יש לנו דיל לא רגיל, משחק עם כנפי צניחה, חרב שמימית ל-PS3 ואת דאפי דאק.

Looney Tunes: ACME Arsenal

הלוני טונס מגיעים לקונסולות הווי, האקס בוקס 360 והפלייסטיישן 2 בשביל לזרוע הרס ובו בזמן להציל את העולם, במשחק פלטפורמה חדש. נשקים מגניבים - יש. דמויות מוכרות - יש. גאון מרושע שמריץ את הגיבורים בתקופות זמן שונות - גם יש, אז איך זה יכול להיות רע? תיאורטית, יכול, אבל הקדימון החדש דווקא נראה מגניב. את התוצאה המלאה נראה רק באוקטובר, ובינתיים רוצו לראות את הסרטים המצויירים הקלאסיים בשביל להחליט, פעם אחת ולתמיד, מי יותר מגניב: באגס באני או דאפי דאק.

Team Fortress 2:

1107918
ה-Team Fortress היה תוסף מאוד מוצלח ל'קווייק' המקורי, אשר שודרג ל-Team Fortress Classic לאחר שעבר להשתמש במנוע של 'Half Life'. היה זה לפני 8 שנים, ואנשים עדיין משחקים ב-TFC, תוך ציפייה לכותר המשך. TF2 מגיע, סוף סוף, ברבעונו השלישי של 2007, יחד עם הפרק השני של 'Half Life 2' ומשחק נוסף בשם 'Portal'. הקדימון החדש מציג את השדרוג של אחת מסוגי הדמויות - האיש עם מקלע הענקי, ומאפשר לכם הצצה אל הצדדים הרגישים והאנושיים שבו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

Half Life 2: Black Box

אם כבר ב'האף-לייף 2' עסקינן, הנה ההדגמה למה שיגיע ב'חבילה השחורה' שתשוחרר לחנויות, כאמור, ברבעון השלישי של 2007. תוכלו למצוא כאן את הפרק החדש בעלילות גורדון פרימן - Half Life: Episode 2, יחד עם Team Fortress 2 עליו דיברנו קודם ו-Portal המסקרן שיציג בפני השחקן פאזלים אותם ניתן לפתור עם רובה שיוצר נקודות כניסה ויציאה מפורטלים. בנוסף לחבילה השחורה, שתגיע למחשב האישי בלבד, תשוחרר גם החבילה הכתומה שתגיע למחשב, לפלייסטיישן 3 ולאקס-בוקס 360 כשהיא כוללת גם את 'האף לייף 2' המקורי ואת Episode 1.

Medal of Honor: Airborne

יותר מאשר קדימון לפרק החדש בסדרת 'Medal of Honor', זהו הסבר על אחד החידושים הגדולים במשחק - צניחה. בהתאם לשם המשחק (חי"ר מוצנח), המשימות כאן יכללו בתחילתן צניחה אל שדה הקרב. כבר בשניות הראשונות תוכלו לבחור את המהלך של השלב על ידי בחירת מקום נחיתה. האפשרות החדשה מאפשרת לכם לשחק בכל שלב מספר פעמים בלי לחזור על אותה הדרך ותוך שימוש בטקטיקות שונות. המשחק החדש יגיע באוגוסט למחשב האיש וקונסולות האקס-בוקס 360 והפלייסטיישן 3.

Heavenly Sword

תנו לאישה עצבנית חרב קסומה וסיבה לנקום במלך, שסו בה אויבים מרושעים ותוסיפו לחגיגה הזאת אומנויות לחימה - בתשע מקרים מתוך עשר תקבלו סרט סיני מוזר, אבל עכשיו מדובר דווקא במשחק חדש לקונסולת הפלייסטייש 3. על פי הקדימון החדש, הגרפיקה שלו באמת נראית מדהימה, ומשחק פעולה מצויין זה מה שדרוש ל-PS3 בשביל להיכנס לתחרות אמיתית עם האקס-בוקס 360 והווי, אז אולי Heavenly Sword יהיה הכותר הזה. באוגוסט נדע את התשובה.

  • עוד באותו נושא:
  • tech

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully