וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטארקראפט 2

19.5.2007 / 14:10

כותר האסטרטגיה הפופולרי לא הופך למשחק המוני, כי אם זוכה להמשך שוודאי יהיה גדול בקוריאה

תשע שנים! תחשבו לרגע על תקופת הזמן הזאת ומה שקרה בה. על פי כל קנה מידה, תשע שנים זה המון, במיוחד כשאתה מעריץ מטורף של 'סטארקראפט' אשר משחק במשך כל השנים הללו באותו המשחק הישן, בלי לדעת אם ומתי חברת Blizzard להשיק כותר המשך. גם היום אנחנו לא יודעים מתי יגיע Starcraft 2, אבל קיומו כבר אושר.

באירוע משחקים המוני של בליזארד בקוריאה, חשפו הבוקר אנשי החברה את המשחק הבא שלהם - Starcraft 2. בניגוד לשמועות שהסתובבו כאן לפני ההכרזה הגדולה, לא מדובר בכותר תפקידים המוני, אלא במשחק אסטרטגיה חדש, שממשיך את עלילת המשחק הראשון וחבילת ההרחבה שלו - Brood War. נכון לעכשיו, מעט מאוד פרטים ידועים על המשחק החדש, ורובם מרוכזים בתמונות וסרטונים שמופיעים באתר המשחק הרשמי שנפתח זה עתה.

שלושת הגזעים של המשחק הראשון - פרוטוסס, אנשים וזרג, חוזרים גם הפעם, כשיחד איתם גם חלק מהדמויות שפגשנו בסטארקראפט 1. הפעם המשחקיות של כל גזע תהייה שונה עוד יותר משני האחרים, ותתווספנה גם יחידות חדשות, כשיחידות ותיקות תקבלנה שדרוגים. כל זה יוצג במערכה לשחקן יחיד ואפשרויות למשחק מקוון דרך שרתי Battle.net של בליזארד.

מהבחינה הגראפית, מדובר יהיה במנוע תלת-מימדי חדש עם פיזיקה ריאליסטית ויכולת הצגת המון דמויות על המסך בו זמנית. טרם ידוע אם המשחק יעשה שימוש באפקטים של DirectX 10, אבל בבליזארד אומרים שהם שוקלים את זה. בכל מקרה, המשחק יגיע בו זמנית גם למחשבים תואמי IBM וגם למחשבי מקינטוש. מתי? כפי שכבר אמרתי, לא ידוע, ושווה לזכור שאנשי בליזארד אף פעם לא ממהרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully