וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההזדמנות שלכם להשפיע

וואלה! מחשבים

20.5.2007 / 0:59

חוק הגבלת גישה לאתרי אינטרנט למבוגרים עולה לדיון בוועדת הכלכלה. וואלה! והוועדה מבקשים לשמוע אתכם

ביום ב' הקרוב עולה לדיון בוועדת הכלכלה של הכנסת הצעת חוק הגבלת גישה לאתרי אינטרנט למבוגרים. נוסח החוק קובע שעל ספקיות האינטרנט בישראל לחסום את כל אתרי האינטרנט המיועדים למבוגרים בלבד. על כל אדם שיירצה גישה לאתרים למבוגרים יהיה לפנות לספקיות האינטרנט ולהתקין בביתו אמצעי זיהוי פיזי בו יהיה עליו להשתמש כדי לקבל גישה לאתרים למבוגרים בלבד.

העונשים על אי חסימת אתרים הם מאסר שנה, קנס של 20,000 ש"ח ושלילת רשיון אספקת שירותי אינטרנט למשך חצי שנה לפחות. כשהצעת החוק עברה בקריאה טרומית, אמר לוואלה! מחשבים עורך הדין חיים רביה שזוהי "הצעת חוק שאינה יודעת עקרונות יסוד של חופש הביטוי".

ועדת הכלכלה ויו"ר הועדה משה כחלון, מעוניינים לשמוע את דעת הגולשים בנוגע להצעת החוק. מעבר לחשיבות במציאת פתרונות לחסימת גישתם של ילדים לפורנוגרפיה באינטרנט, האם חסימה פיזית היא הדרך? האם מדובר בסוגיה שצריכה להיות בידיו של המשתמש או בידי הממשלה? האם יש טעם לפגם בכך שתהיה רשימה של "משתמשי פורנו" בידי ספקיות האינטרנט והמדינה? אנחנו רוצים לשמוע את דעתכם.

תדפיס של תגובותיכם יוגש למליאת הועדה ביום ב'. אנא, שמרו על רמת דיון גבוהה ונמקו את תגובותיכם. וכמובן, הצביעו בסקר שלנו בעניין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully