וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: שלישיית Sideshow

טכנולוגיית Sideshow הכלולה בויסטה עדיין מחכה ליישום שיהפוך אותה לשוס. אולי אחד משלושת אלה?

חברת Ricavision כבר הייתה אחראית לגאדג'ט היום אצלנו כשהשיקה את השלט האוניברסאלי עם התמיכה בטכנולוגיית ה-Sideshow של חלונות ויסטה, אבל עכשיו היא מכריזה על שלושה מוצרים חדשים בו זמנית. לפני שנפרט עליהם – ושלושתם, ללא ספק, מגניבים – קבלו תזכורת קצרה על Sideshow.

מדובר בטכנולוגיה המובנית אל תוך מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט (ויסטה), אשר מאפשרת לחבר למחשב מסך משני קטן דרך חיבור אלחוטי, ולהציג עליו תוכנות קטנות שמתאימות לזה ויכולות להעביר מידע.

אז כן, בחזרה למוצרים. הראשון שבהם הוא Magnet, מסך מגע בגודל 3.5 אינץ' שמתפקד גם כמגנט למקרר. ניתן, בעזרתו, לכתוב תזכורות ולהציג תוכנות Sideshow, כשאת התזכורות אפשר גם להעביר חזרה למחשב הראשי. המגנט יכול לעבוד 16 שעות ללא טעינה, ומגיע עם מטען\ספק כוח.

ה-eChatter הוא גם מכשיר עם מסך קטן יחסית, רק 5 אינצ'ים, אבל הייעוד שלו שונה לגמרי. בעזרת מקלדת וירטואלית וחיבור לרמקולים ומיקרופון, זוהי בעצם שלוחה ניידת של המחשב בכל הקשור לתוכנות צ'אט כמו מסנג'ר או ICQ. גם כאן, אגב, יש חיי סוללה של 16 שעות.

Home E-Reader הוא לא רק היחיד בחבורה עם שם שמורכב משתי מילים, אלא גם היחיד עם מסך שחור-לבן אך גדול. מטרתו, כפי שמובן מהשם, הוא לקרוא ולשתף מסמכים בלי הצורך להשאר מוך מסך המחשב. מעבר ליכולת לקלוט דפים מ'ויסטה' דרך ממשק ה-Sideshow, הוא יכול גם לשמור רבים מהם בזיכרון פנימי בשביל שתוכלו לצפות בהם גם כשהמחשב מכובה או שאתם נמצאים רחוק מדי ממנו.

הבעיה היחידה היא שנכון לעכשיו, אין לאף אחד מהמכשירים מחיר או תאריך השקה, אבל אנחנו בטוחים שגם זה יגיע, כנראה אפילו לפני Duke Nukem Forever.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully