וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו רוצה להיות חברתית?

סוכנויות הידיעות

20.5.2007 / 9:43

ה"סאנדיי טלגרף" מדווח על שמועות שיאהו שוקלת לרכוש את אתר הרשתות החברתיות Bebo תמורת מיליארד דולר

ענקית האינטרנט האמריקאית יאהו שוקלת לרכוש את אתר הרשתות החברתיות הבריטי [[Bebo]] תמורת סכום של עד מיליארד דולר. כך דיווח העיתון הבריטי "סאנדיי טלגרף" לפי שמועות בעמק הסיליקון.

אתר ביבו, אשר בו רשומים כ-25 מיליון משתמשים, הוקם בשנת 2005 על ידי יזם האינטרנט הבריטי מייקל בירץ', והפך מאז לאחד מאתרי הרשתות החברתיות הפופולרים ביותר באינטרנט. האתר גייס בעבר כסף מקרן ההון סיכון בנצ'מרק קפיטל.

בקיץ שעבר דווח כי בריץ' דחה הצעת רכש בסך 600 מיליון דולר עבור ביבו שהגישה BT, חברת התקשורת הגדולה ביותר בבריטניה. כמו כן, רווחו הערכות כי ענקית המדיה ויאקום הגישה הצעת רכש עבור ביבו לאחר שהפסידה לניו קורפ בתחרות על רכישת אתר הרשתות החברתיות מייספייס. ניו קורפ, שבשליטת רופרט מרדוק, רכשה את מייספייס תמורת 580 מיליון דולר בשנת 2005.

בירץ' אמר בעבר כי יעדיף להנפיק את ביבו על מכירת האתר. עם זאת, אנליסטים בתחום האינטרנט העריכו כי לנוכח מבול הרכישות שנרשם באחרונה במגזר, עשוי כעת בירץ' להסכים למכור את החברה.

ענקית התוכנה מיקרוסופט הודיעה שלשום על רכישת חברת הפרסום המקוון aQuantive תמורת 6 מיליארד דולר. העסקה באה יום אחד בלבד לאחר שענקית הפרסום הבריטית WPP הודיעה על רכישת חברת הפרסום המקוון 24/7 ריל מדיה תמורת 649 מיליון דולר. בחודש שעבר הודיעה יאהו על רכישת חברת הפרסום המקוון רייט מדיה תמרות 680 מיליון דולר וגוגל הודיעה על רכישת דאבל קליק במחיר של 3.1 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully