וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדיו אינטרנטי מבזק

בזק משיקה היום שני מוצרים לחובבי מוזיקה בעלי חיבור לאינטרנט, ומספרת גם על תוכניות לעתיד

חברת בזק השיקה היום קו חדש של מוצרים לאוהבי מוזיקה – שני מכשירים המתחברים לאינטרנט ולמחשב האישי שלכם דרך הרשת הביתית, אשר מסוגלים להביא באופן אלחוטי תחנות רדיו מהאינטרנט ותוכן מהמחשב שלכם אל מערכת הרמקולים בסלון, במטבח, באמבטיה ובכל מקום אחר בו תחפצו, במגבלות קליטת הרשת האלחוטית.

על פי אנשי בזק, יש אי שם ברחבי האינטרנט יותר מ-10,000 תחנות רדיו מקוונות, וזה עוד בלי פודקאסטים ושאר הירקות שכלולים בתחום המוסיקה המקוונת. באירוע ההשקה הדגימו במיוחד שתי תחנות רדיו ייחודיות שתוכלו לשמוע רק ברשת האינטרנט: תחנת רדיו איראנית של מתנגדי משטר גולים, אשר משדרת מוסיקה ומלל באנגלית, ותחנה שכל כולה רשת הקשר של משטרת ניו יורק, בזמן אמת. בשביל למצוא את כל התחנות האלה תוכלו להשתמש באחד מהאתרים המציעים רשימות מעודכנות – גם לבזק יש מעכשיו אחד כזה – או להכניס את הכתובות של זרמי האודיו ידנית אל תוך המכשיר שלכם.

המכשירים – אחד מבית חברת Logitech והשני מבית Terratec, דומים מאוד בבסיסם אך שונים מבחינת קהל היעד ויכולות החיבור החיצוניות. המכשיר של טרה-טק נראה כמו רדיו מיושן, הינו בעל רמקול פנימי, מסך ושלט שמסוגל לנווט בין תחנות רדיו מקוונות וספריות המוסיקה על המחשב שלכם. המכשיר של לוג'יטק קצת מתוחכם יותר, חסר רמקול אך בעל אפשרויות חיבור מגוונות אל מערכת הקולנוע הביתי. למרות זאת, הבדלי המחירים בין השניים לא דרסטיים – ה-Terratec עולה 29.90 למשך 36 חודשים (1,076.40 ¤) וה-Logitech עולה 39.90 למשך אותה התקופה (1,436.40 ש"ח).

בבזק מוכנים יהיו לתמוך בהתקנה באופן טלפוני בלי לרצות מכם כסף, אך התקנה עם הזמנת טכנאי תעלה לכם כ-200 שקלים. בנוסף, אם יש לכם רשת ביתית של בזק ואתם לא מנויים לשירותי התמיכה שלה אך רוצים תמיכה רציפה במכשירי האודיו, תיאלצו להיפרד מ-9.90 ¤ לחודש למשך 6 חודשים, או מ-7 ¤ לחודש למשך שנתיים.

אנו מקווים כי בקרוב נפרסם כאן ביקורת מלאה ומקיפה על שני המכשירים, אך בינתיים הצצה קטנה אל עתיד בזק: ב-2007 מתכוונים בחברה להשיק גם מסגרת תמונות דיגיטלית עם חיבור אלחוטי למחשב ויכולת לשלוט בה באמצעות האינטרנט, ולאחר מכן יהיו גם פרוייקטים של וידאו, גיבוי ואולי מתישהו גם טלוויזיה ו-Video on Demand.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully