וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

21.5.2007 / 13:19

עוד פרטים על StarCraft 2, שינוי בחבילה של Half Life 2, דאוס אקס חדש (אולי) ודניס עדיין לא קנה Wii

השבוע, כמו גם בשבוע שלפניו ובזה שהיה עוד לפני זה, לא קניתי Wii. די, נמאס לי, למה אני רוצה לקנות אותו בכלל? עם כל בעיות הגב שלי אני בקושי יכול לשחק טניס וירטואלי גם כשאני יושב על הספה ומנופף בבקר בעצלנות יתרה. ובכל זאת, יש בה, בקונסולה הזאת, משהו משובב נפש שגורם לי לרצות אחת בבית. דיכאון, פשוט דיכאון.

אבל למרות שאני עצמי מדוכא, עולם המשחקים השבוע דווקא צוהל ושמח. כפי שדיווחנו כאן ביום שבת, חברת בליזארד הכריזה על משחק חדש, וזה לא אחר מ-Starcraft 2. בניגוד לחלק גדול מההכרזות הקודמות של החברה, זו באה לאחר שהמשחק נמצא בפיתוח כבר יחסית הרבה זמן, ועדות לכך היא סרטוני המשחקיות והסינמטיקה שהופיעו במקביל להכרזה ברשת האינטרנט. אין עוד תאריך יציאה לחנויות, אבל ההימור האישי שלי הוא נובמבר 2007, בדיוק בזמן לקניות של תקופת החגים. מצד שני, בליזארד באמת מתייחסים להצהרה "יגיע כשיהיה מוכן" במלוא הרצינות, אז אנחנו עלולים לחכות עוד הרבה מאוד זמן.

חבילה עוברת

משהו מאוד מוזר עבר בסוף השבוע על חברת Valve. רק בשבוע שעבר הם הוציאו טריילר חדש שבא להראות את התוכן שיקבלו רוכשי החבילה השחורה של האף-לייף אפיזוד 2 – פרק 2 עצמו, Team Fortress 2 ו-Portal. בסוף השבוע הם כבר שינו את דעתם, וביטלו את החבילה שהייתה אמורה להימכר ב-40 דולרים! מה שנשאר עכשיו היא האריזה הכתומה, אשר כוללת בנוסף לשלוש המשחקים גם את Half Life 2 ואת Episode 1 שלו, ועולה 50 דולר. החבילה הזאת תשווק גם לפלייסטיישן 3 ולאקס-בוקס 360, במחיר של 60 דולרים.

החלק הבאמת מוזר הוא תגובתו של דאג לומברדי, אחד מבכירי Valve, על הביטול הזה. לומברדי אמר לאתר IGN את הדברים הבאים: "מי שיקנה את גרסת המחשב האישי של החבילה הכתומה, יקבל 3 שלושה קודים נפרדים: אחד לשלוש המשחקים החדשים, אחד להאף-לייף 2 ואחד ל-Episode 1. ככה, אם הרוכש לא צריך את המשחקים הקודמים, הוא יכול להביא אותם למישהו." ואני אומר: הא?! Valve מכריחים אתכם לשלם עוד 10 דולרים ומציעים לכם להביא את הקודים שאתם לא צריכים לאחרים?

הסיבה היחידה שאני יכול לראות לדבר הזה היא הרצון של Valve לגרום לכמה שיותר אנשים לא לקנות את החבילה הכתומה בחנויות, אלא לקנות דרך האינטרנט ולהוריד את המשחקים שהם רוצים דרך מערכת ה-Steam המקוונת שלה. בקניה דרך Steam, אין לחברה עלויות ייצור דיסקים ושיווקם לחנויות, כך שהרווח גבוה יותר. ובכל זאת, ההחלטה הזאת תמוהה ומוזרה.

דאוס אקס מאכינה

כשאני חושב על משחקים קלאסיים עליהם גדלתי, הנטייה שלי היא תמיד לחשוב על סוף המאה ה-20, ולכן תמיד מפתיע אותי לגלות שחלק מהמשחקים הללו יוצרו כבר אחרי שבאג 2000 התברר כקוריוז משעשע. אחד מהכותרים הללו הוא Deus Ex, שיצא בשנת 2000 והיה לאחד ממשחקי הפעולה\תפקידים הטובים ביותר של התקופה. עזבו את התקופה, גם שבע שנים אחרי צאתו, הוא עדיין אחד ממשחקי הפעולה\תפקידים הטובים ביותר.

אין עדיין הכרזה רשמית על כותר Deus Ex חדש, אבל מנהל הסניף הצרפתי של חברת Eidos – פטריק מלכיאור אומר שהמשחק בפיתוח. בראיון לתחנת טלוויזיה צרפתית MusiquePlus אמר מלכיאור כי אולפן הפיתוח החדש של החברה במונטריאול לקח על עצמו, בתור המשימה הראשונה שלו, את חידוש הסדרה.

אנחנו לא יודעים למה הכוונה כאן – האם הם מפתחים גרסה מחודשת של המשחק הראשון עם גרפיקה משופרת בשביל קונסולות הדור הבא, או שמא מדובר ב-Deus Ex 3. בכל אופן, מדובר בהכרזה מרתקת, ומפחידה מעט, כי להתעסק עם יצירות מופת זה תמיד מפחיד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully