וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: ChargePod

יש בשוק הרבה מטענים שבעזרת מתאמים יכולים לטעון הרבה מכשירים שונים. אבל לא בבת אחת

במרבית הלילות תוכלו למצוא על בשולחן בחדר שלי שלי כמה וכמה דברים שכל מטרתם בשעות בהן אני ישן היא להיטען. יש שם טלפון סלולרי, אוזניית בלוטות', שתי קונסולות משחק ניידות, נגן מוזיקה ודברים נוספים שמתחלפים מדי פעם. בהתאמה, יש על השולחן גם סבך מטורף של כבלים ומחסור חמור בשקעים. עדיין לא הגעתי לרמת ייאוש שתגרום לי לזרוק חלק מהגאדג'טים מהחלון בשביל לפנות מקום, אבל הרגע הזה קרוב. או, אולי, לא כל כך קרוב, אם מישהו ייקנה לי במתנה את ה-Chargepod - גאדג'ט היום שלנו.

בדובר בהמצאה פשוטה מאוד, וגאונית למדי. יש כאן יחידה מרכזית שמתחברת לשקע חשמל אחד, ושש יציאות מודולריות שנועדו להטעין את הגאדג'טים שלכם. לא הכל יכול להיטען כאן, רק מכשירים שצורכים 5-6 וולט, אבל למזלנו רבים מהגאדג'טים הניידים כיום נופלים בקטגוריה הזאת. אתר המוצר מאפשר לכם לקנות מודולים שמתאימים בדיוק למכשירים שלכם, ואם אין אחד שמתאים - תוכלו לשלוח להם מייל והם יגידו אם ניתן להשתמש באחד האחרים או שמא תצטרכו לחכות בזמן שהם ישימו את הדגם שלכם ברשימת המתנה למודולים חדשים.

הבעיה כאן היא לא התאימות, אלא המחיר. המכשיר עצמו עולה כ-50 דולרים, וכל מודול יעלה עוד כ-10$, כך שבסך הכל כל ערכה מלאה תעלה כ-110 שטרות עם תמונתו של ג'ורג' וושינגטון, או בנג'מין פרנקלין אחד ושני אברהם לינקולנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully