וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ק תומפסון נגד מיקרוסופט

עורך הדין השמרני ממשיך לנסות לרדוף את תעשיית המשחקים. הפעם הוא החליט לאיים על מיקרוסופט

אם לא עקבתם אחרי הדיווחים שלי אודות מעשיו והתבטאויותיו של ג'ק תומפסון – עורך הדין הנוצרי השמרן מפלורידה שמאוד לא אוהב משחקי מחשב אלימים – אזכיר לכם שהשערורייה האחרונה בה היה מעורב נגמרה בכך שהסכים לא להטריד יותר את חברת Take 2 וחברת הבת שלה Rockstar, אשר אחראיות להשחתת נפש בני הנוער באמצעות סדרת GTA.

אבל תומפסון, איש שצריך למצוא לעצמו תעסוקה כל הזמן, לא התייאש, ומצא לעצמו קורבן חדש – מיקרוסופט והתוכנית הזדונית שלהם להפיץ את המשחק 'היילו 3' לחנויות. אמנם Halo 3 טרם דורג על ידי הארגון האחראי על דירוגי המשחקים בארה"ב, אבל כיוון ששני קודמיו קיבלו את הדירוג "M” (בוגרים), הגיוני שגם הכותר החדש יקבל אותו.

נכון לעכשיו, תומפסון עדיין לא תבע את מיקרוסופט, אבל הוא כן שלח לביל גייטס מכתב מאוד מאיים. אני לא הולך לתרגם כאן את כולו, אבל עקרי הדברים הם כדלקמן: תומפסון טוען ש'היילו מסוכן לאנשים צעירים ומוכיח את זה על ידי הדיווח הלא-מאומת שג'ון לי מאלבו, נער בן 17 שנעצר בעקבות מעשי רצח במדינת וושינגטון בשנת 2002, "התאמן" על המשחק בשביל להפוך את עצמו לרוצח יעיל יותר. ידוע כי נכון להיום, קטינים עדיין יכולים לקנות משחקים שמוגדרים ככותרים למבוגרים, ולכן תומפסון דורש מגייטס לבצע "צעדים דרמטיים ואמיתיים דרך אמצעי השיווק, הפצה ומכירה, כדי להבטיח שהיילו 3 לא יימכר לאף אחד מתחת לגיל 17", אחרת יהיה רע.

מעניין מה יהיה הצעד הבא של תומפסון, אחרי שסוללת עורכי הדין של מיקרוסופט תשתיק אותו, אני מציע להיטפל למשחקי לומדה אינטראקטיביים – גורדי, כזכור לי, היה מאוד אלים במאבקו המתמטי נגד החוצנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully