וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגאדג'ט הגרוע של השבוע

דידי חנוך

25.5.2007 / 3:15

רבים מבין בעלי האייפוד רגילים שעושקים אותם. אבל אנחנו מקווים שרובם לא יקנו את המסיכה הזאת

לא קל להיות בעלים של אייפוד. רוצים להקליט? תרכשו מוצר נוסף שמתחבר לאייפוד. רוצים רדיו? מוצר נוסף. יש תעשייה שלמה שמגלגלת ה-ר-ב-ה מאד כסף בשנה שכל מטרתה לחלוב כסף מצרכנים שרכשו את הנגן הפופולרי והסקסי ביותר בלי לחשוב על כך שאולי יהיה להם צורך ביכולות שנכללות ברוב המתחרים שלו בחינם.

אבל יש מוצרים נלווים לאייפוד שאנחנו באמת מקווים שגם גדולי הפראיירים לא יתפתו לרכוש. כזו היא מסיכת העיניים בה אנו עוסקים היום. מדובר, למעשה, בזוג אוזניות שמכסות גם את העיניים במסיכה פרוותית כחולה ומכוערת.

אבל זה לא הכל, לא ולא. בעבור 40 הדולר שתשלמו (או לא. אנחנו מקווים שלא), תזכו לקבל גם חמישה קטעי "תרפיה בצליל", בעלי השמות הבאים: "ערב בכפר" (כלומר, רעש בלתי פוסק של צרצרים?), "נחל מבעבע" (כלומר, עשרים ביקורים בשירותים בלילה), "ציפורי שיר מצייצות" (מה, זה לא כלול ב"ערב בכפר"?), "רעש לבן מרגיע" (כלומר, כמעט שקט. אותו הדבר שהיה לכם בלי האוזניות האלה) ורחש אוקיינוס קצבי (טוב, זה באמת מרגיש ומרדים. אבל לא שווה את הכסף כשאפשר למצוא ברשת צלילי ים בזול או בחינם באופן חוקי למהדרין).

לא ממש ברור למה לא תוכלו פשוט לשים את האוזניות שלכם וללכת לישון עם צלילי ים. כלומר, כן ברור. תוכלו. בלי בעיה. זה די קל. אבל כשהמטרה היא להוציא כסף מפראיירים, ההבטחה לשנת לילה טובה היא אמצעי כשר.

אז מה היה לנו שם? מוצר יקר, מכוער, שאפילו אייפוד ללא כל תוספות (טוב, פרט לכרית לאלמנט הריפוד הנדרש, אבל אנחנו מניחים שכרית יש לכם) עושה את כל מה שהוא עושה. לנו אין ספק. זהו הגאדג'ט הגרוע... של השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully