וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

אקשן, צחוקים, אקשן, אקשן ובעיקר אקשן. זה מה שיש לנו בעבורכם בבטריילרים שנכנסו לוידאודרום השבוע

בכל שבוע עולים טריילרי משחקים לוואלה!וידאו. ובכל שבוע אנו מרכזים אותם בטור השבועי ששמו וידאודרום. אלה הם הטריילרים. ואלה הסיפורים שלהם.

Assassin's Creed

רוצח שכיר בתקופת מסעות הצלב זו עבודה קשה ומייגעת. לא רק שאין לכם רובה צלפים, גם הבניה האורבנית של אותן השנים צפופה מאוד והרחובות הומי אדם. Assassin's Creed מעביר את התחושה הזאת, ומבטיח לשלב עולם דינאמי שמגיב לכל מה שאתם עושים. פן נשכח, גם, שהוא נראה מדהים.

המשחק הזה אולי התחיל ככותר בלעדי לפלייסטיישן 3, אך עד מהרה הוכרזו גם גרסאות האקס-בוקס 360 והמחשב האישי. כל היופי הזה יגיע אלינו ממש עוד מעט, בתחילת ספטמבר. למעריצי 'ורוניקה מארס' נספר גם שקריסטן בל מדובבת כאן דמות.

Rayman Raving Rabbids 2

אני לא יודע מה כל כך מצחיק אותי בכל דבר ודבר שקשור ל-Rayman Raving Rabbids, אבל העובדה היא שעורך מדור זה סובל כל הזמן מהצקות ובקשות להכניס עוד תמונה של ארנב משוגע לכתבה רנדומלית. הפעם דווקא יש לי סיבה – הקדימון הראשון ל-Rayman Raving Rabbids 2 הגיע אלינו, והוא מציג פרודיה די משעשעת על 'רובוטריקים'.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

Splinter Cell: Conviction

משהו רע עובר על סם פישר, והסיבה לכך היא תסריטאים של משחקי 'ספלינטר סל'. לא רק שהרגו לו את הבת והכניסו אותו לכלא, עכשיו גם Third Echelon – הארגון עבורו פישר עובד, לא כל כך ידידותי לגיבור שלנו. אז מה עושים? זונחים את הגאדג'טים, שמים מעיל עם קפוצ'ון קרם בשיער והולכים להסתובב ברחובות להרביץ לאנשים, מסתבר.

הקדימון הראשון מציג לנו סם שונה, כזה שלא מפחד להסתובב בחוץ גם באור יום, כזה שמתמזג עם האנשים שסביבו ונראה מאוד לא מיוחד. נו שוין, כפי שאומרים, אולי דווקא ייצא מזה משהו טוב.

Brothers in Arms: Hell's Highway

היופי בסדרת משחקי Brothers in Arms הוא מה שהופך אותה לשונה מכל אותם כותרי פעולה המתרחשים בתקופת מלחמת העולם השנייה, וכולנו יודעים שלא חסר כאלה על מדפי החנויות שלנו. השוני כאן הוא גם בכך שיש למשחק הזה עלילה, והיא אפילו לא רעה, ובכך שיש כאן גם מימד טאקטי למשחק.

הגיבור שלכם ב-BIA הוא לא אגואיסט שרוצה את כל הקרדיט לעצמו, אלא מפקד צוות שנותן לחייליו לבצע משימות. המשחק החדש עומד להוסיף אל סוגי הצוותים הקיימים גם צוותי בזוקה, צוותי מרגמות ואפילו צוותי סיוע אווירי. אה, והוא הולך גם להראות הרבה יותר טוב מקודמיו, אם לשפוט על פי הטריילר הזה. המשחק יגיע בסוף השנה לפלייסטיישן 3, אקס-בוקס 360 ולמחשב האישי.

Haze

לא הרבה ידוע לנו על Haze – המשחק החדש של חברת Free Radical, אשר הביאה לנו בעבר את כותרי Timesplitters. עלילה דיסטופית, פעולה מגוף ראשון וגרפיקה ממש, ממש, ממש יפה בערך מסכמים את כל המידע. אבל לא נורא, תמיד אפשר לראות עוד פעם את הטריילר ולנסות להבין איפה יש כאן סרט, איפה גרפיקה שנעשתה מראש ואיפה שימוש במנוע המשחק עצמו. כל פעם ששני אנשים מסכימים, תשתו טרופית, וקיבלתם לכם משחק שתייה מגניב לשבת בצהריים.

יש ל-Haze שלוש גרסאות, זו של פלייסטיישן 3 תגיע בסוף השנה, אך אלה של המחשב האישי ושל האקס-בוקס 360 תגענה מתישהו ב-2008. עדיין, לא הרבה זמן נשאר לחכות – הרבה פחות מל-Duke Nukem Forever.

Tom Clansy's EndWar

קצת אכזב אותי הטריילר ל-EndWar של טום קלנסי, פשוט כי הוא לא מראה שום חלק מהמשחק עצמו. מה שהוא כן עושה, זה להעביר בעזרת הגרפיקה המרהיבה שעשו אנשי Ubisoft את העקרון של המשחק, וההתמקדות בחלקיה השונים של המלחמה, החל מהחלטות הגנרלים ועד לדברים שעושים החיילים הפשוטים בשטח.

חייבים להודות, הסרטון הזה נראה טוב. מה שעוד מעניין, זו ההצהרה ששמענו מפי מפתחי המשחק על כך שב-Endwar נראה גם דמויות משאר סדרותיו של טום קלנסי. אנשי Ghost Recon, לוחמי ה-Rainbow Six ומרגליי ה-Splinter Cell ישחקו תפקיד מכריע במלחמה של ארה"ב ואירופה נגד הרוסים המרושעים, אשר תגיע למחשבים שלכם מתישהו ב-2007\2008. רגע, רגע, שוב רוסים מרושעים? אוף!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully