וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Sensear

אוזניות מבטלות רעש יש הרבה. אוזניות בלוטות' מבטלות רעש לסלולר? זה כבר יותר נדיר

הרבה מאיתנו גרים ו\או עובדים היום במקומות עם רמות רעשים מזיקות לאוזן, ואני לא מדבר רק על תושבי תל-אביב ששומעים את חגיגת השיפוצים ברחובות עירם, אלא גם על כל עובדי המפעלים והתעשיות הכבדות. בהרבה מהמקומות האלה תוכלו למצוא שלטים שמזהירים מפני פגיעה בשמיעה אם אין לכם אוזניות אטומות לרעשים. הבעיה באוזניות כאלה, שהן לא בוחרות אילו רעשים לסנן, והתוצאה היא שקשה לשמוע את צלילי הטלפון הסלולרי ואת קולות האנשים הנמצאים לידכם.

פתרון מגניב לזה מצאו אנשי חברת Sensear האוסטרלית, , ויצרו אוזניות שמשלבות סינון רעשי רקע עם הגברת הצלילים המעניינים יותר כמו קולות של אנשים. איך הן עושות את זה? בעזרת מיקרופונים כיווניים שקולטים את רעשי הסביבה ושולחים אותם למעבד צלילים מיוחד. המעבד מחליט מאילו כיוונים מגיעים הרעשים ה"טובים", ומגביר רק את התדרים הנכונים במיקרופונים הנכונים תוך השתקת הרעש.

בנוסף, יש במערכת הזאת גם חיבור בלוטות', כך שלא רק תוכלו לשמוע מה אומרים האנשים שלידכם, אלא גם לדבר בטלפון כשאתם נמצאים בסביבה רועשת מאוד. ברגע שהאוזניות תגענה לשוק, בספטמבר 2007 (המחיר טרם נחשף), נוכל סוף סוף לצעוד ברחוב אבן גבירול בתל אביב בלי להחזיק את האצבעות באוזניים. האח, הידד!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully