וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימס – הסרט?

במסגרת פינתנו "רעיונות גרועים מאד", נכנס להפקה בימים אלה סרט המבוסס על סדרת משחקי סימס המגה-פופולרית

בזמן האחרון אנחנו מאוד מתלהבים מ-World of Warcraft ונתוני המכירות שהוא מציג. לא פלא, יש יותר מ-8 מיליון אנשים שמשחקים בכותר ההמוני של חברת בליזארד. אבל המשחק הפופולרי יצטרך להתאמץ קצת יותר בשביל להרשים את אנשי Electronic Arts, שמחזיקים כרגע בזיכיון הפופולרי ביותר(וכנראה גם אחד המושמצים ביותר) בעולם המשחקים – סימס. נכון לינואר האחרון, 16 מיליון עותקים של משחקי סימס נמכרו, ואם נצרף את כל חבילות ההרחבה שיצאו עד היום נגיע לסכום המטורף של 85 מיליון יחידות. אז מה הפלא שחברת פוקס רוצה לעשות סרט על פי הזיכיון הזה?

לא, האמת היא שדווקא אפשר להתפלא, כי מה שלא תגידו על 'הסימס', אי אפשר להתווכח על כך שאין במשחקים האלה שום דבר שאפילו דומה לעלילה. מצד שני, זה חומר נפלא בשביל כל תסריטאי, כי סרט המבוסס על משחק נטול-עלילה יכול לכלול כל עלילה אפשרית, ויהיה בלתי אפשרי להגיד שהיא לא נאמנה למקור.

אז כן, עיתון Variety מדווח כי הסרט נמצא בשלבי הפקה ראשוניים, עם בריאן לינץ' בכסא התסריטאי. לא ידוע מי יהיה הבמאי או מי יהיו השחקנים (על פי הדיווח, יהיה מדובר בסרט רגיל ולא באנימציה). רמז אחד על עלילה אפשרית ניתן על ידי מנהל אולפן הפיתוח של סימס בתוך חברת EA - רוד האמבל; "סימס יצר גרסה אינטראקטיבית של סיפור ישן על החוויה של קבלת כוח אינסופי וההתמודדות אתו" אמר האמבל, והוסיף "כיוון שזה סיפור ישן, אתם יכולים לדמיין כמה קל יהיה להעביר את זה לאופן הצגה מסורתי". אני מאוד, מאוד מקווה שהוא מתכוון למשהו שדומה יותר ל'מופע של טרומן' מאשר ל'ברוס הגדול מכולם'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully