וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק נפתח

האתר החברתי מספר שתיים פתח את דלתות הפיתוח שלו למפתחי ווידג'טים ויישומים נוספים

מבין כל הרשתות החברתיות, Facebook היא אחת הנקיות יותר. בניגוד ל"רעש" של דפי מייספייס, והמדיניות של האתר בנוגע להפעלת תוכנות צד-שלישי בדפי המשתמשים, הממשק של פייסבוק נקי יותר וידידותי יותר הן לאנשים הגולשים באתר והן למפתחים שרוצים לפתח בשבילו אפליקציות קטנות – ווידג'טים. חייבים לזכור שלא מדובר באתר מרגינלי וחסר משתמשים, אלא ברשת חברתית מפלצתית שנמצאת במקום השישי מבחינת תעבורת המידע מבין כל אתרי האינטרנט בארה"ב, מקבלת יותר דפים נצפים מאשר ebay וגדלה בקצב מסחרר של 3 אחוזים (כ-100,000 אנשים) בכל יום בזמן האחרון.

הווידג'טים היו הנושא של מסיבת העיתונאים אותה ערכו אנשי האתר בסוף השבוע. החל מהיום יוכלו משתמשי Facebook להוסיף לדף שלהם בוקסות קטנות שפותחו בשבילם על ידי ספקי תוכן ושירותים כמו מיקרוסופט, אמאזון, Twitter, וושינגטון פוסט ורד בול. הדבר יועיל לשני הצדדים כאן – פייסבוק יהיו בעלי הפלטפורמה בשבילה מפותחות האפליקציות, ואילו המפתחים יקבלו חשיפה ברשת החברתית השניה בגודלה בעולם.

גם כאן אי אפשר להמנע מהשוואה למייספייס, שבזמן האחרון חוסם יותר ויותר ווידג'טים חיצוניים. השאלה היא כמה זמן תמשך האידיליה של Facebook, לפני הסכסוך הראשון בין אחד השותפים החדשים של האתר לבין הבעלים. צריך הרי לזכור כי החברות שמסכימות לפתח יישומים לרשת החברתית מביאות לשם את גולשיהן, ומה יקרה כשירצו להתנתק מהאבא הגדול? נחיה ונראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully