וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

28.5.2007 / 14:51

למה נדחה Halo 2 לויסטה? על מה הלך כספם של משלמי המיסים באילינוי ושובו של הבקר הרוטט

עירום חלקי ב'היילו 2' לויסטה, מיליון דולרים שבוזבזו במלחמה נגד משחקי מחשב והרטט החוזר של סוני הם הנושאים של הטור השבוע, אבל קודם, שני דברים להם אני מחויב: הראשון הוא עדכון על כך שעוד לא קניתי ווי, אבל אני מרגיש שהשבוע זה יקרה, אם רק אכנס לחנות המקוונת בשניה הנכונה ואספיק להזמין לפני שהמלאי ייגמר. הדבר השני הוא Duke Nukem Forever, ששוב מרים את ראשו המסתורי, וגם פעם זה קורה במודעת דרושים לאולפן הפיתוח3Drealms שעובד על המשחק. לפני מספר חודשים פורסמה תמונה חדשה מהכותר במודעת דרושים, והשבוע זה קרה שוב פעם, באופן חזירי למדי. אולי אם אנשי 3DR יפרסמו 3-4 תמונות חדשות בשנה, אנשים יפסיקו לפקפק בקיומו של המשחק, והם יוכלו להמשיך ולפתח אותו על אש קטנה - שורת קוד אחת ביום לכל היותר.

Master Chief ערום זה כולירע!

בעולם מושלם, 'היילו 2' למחשב האישי היה יוצא במקביל לגרסת האקס-בוקס, אבל אנחנו חיים על כוכב לכת מסואב ומרושע שעליו שחקני ה-PC נאלצים להמתין שנתיים וחצי בשביל הגרסה שלהם. המשחק היה אמור לצאת, סוף סוף, ב-8 במאי, אבל ברגע האחרון נדחה בשבועיים בגלל בעיות טכניות. השבועיים עברו, והמשחק לא נראה בחנויות. בסופו של דבר הוא יגיע השבוע לארה"ב ובשבוע הבא לאירופה. רוצים לדעת מהי הסיבה לדחייה השניה? פשוט מאוד - תחת.

לא, זאת לא מטאפורה, אחוריים של גבר גרמו לדחייה של שבוע בהשקת 'היילו 2'. ימים ספורים לפני שהמשחק היה אמור להגיע לחנויות, נודע לאנשי מיקרוסופט ואנשי מועצת דירוג המשחקים כי במקרה והמשחק קורס מסיבה אחת מסוימת, מופיעה על המסך תמונה של מישהו עם גב למצלמה ותחת חשוף. התעלול הזה עלה לחברה ביוקר, היות ועירום חלקי מצריך תווית על קופסת המשחק. המשלוח הראשון, שיגיע לחנויות ארה"ב וקנדה בעוד מספר ימים, יכלול עליו מדבקות עם אזהרה מפני ערום חלקי, וכל טלאי שייצא למשחק יכלול גם מנגנון הסרה לתמונה השערורייתית.

בזבוז אלים

רוד בלגוז'ביץ' - מושל מדינת אילינוי שבארה"ב, מאוד לא אוהב משחקים אלימים. מאוד, מאוד לא אוהב. כשב-2005 החליט בית המשפט הפדרלי כי הצעת החוק בה תמך המושל, שמטרתה הייתה למנוע מכירה של משחקים אלימים לבני נוער, נוגדת את חוקת ארה"ב, בלגוז'ביץ' החליט לערער. בשביל להגדיל את סיכוייו, המושל לקח את עורכי הדין הטובים ביותר לעבודה. הערעור נדחה בסופו של דבר, והשבוע גילתה וועדת ביקורת כמה בדיוק שולם לעורכי הדין הללו על עבודתם. מסתבר שמשלמי המסים במדינת אילינוי נפרדו מכמעט מיליון דולרים בעקבות הניסיון הכושל של המושל שלהם לפגוע בחוקה.

הדבר העצוב ביותר בכל הסיפור הזה הוא כשמסתכלים על המקומות מהם נלקח הכסף. מחלקת הבריאות, ביטוח לאומי ומחלקת הפיתוח הכלכלי סבלו מצרות העין של האיש האמור לשמור על מדינה של ארצות הברית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

הבקר הרוטט

כשחברת סוני חשפה כי בבקר של הפלייסטיישן 3 לא יהיה רטט, אנשי החברה טענו שככה זה תוכנן מלכתחילה ורטט זה בכלל מיותר. התירוץ הזה נשמע מוזר – שתי הקונסולות המתחרות של PS3 כוללות רטט, ואנשים דווקא משבחים את התכונה הותיקה הזאת. סיבה יותר הגיונית הייתה זו הבלתי-רשמית, שכללה מאבק משפטי ממושך בין סוני לבין חברת Immersion, אשר טענה כי טכנולוגיית הרטט בבקר ה-PS2 נגנבה מהם. בסופו של דבר, שילמו סוני לאימרשן סכום גבוה מאוד לפני 3 חודשים, והשמחה הייתה רבה.

אז עכשיו, כששתי החברות כבר לא רבות, היש סיכוי להרגיש את הרטט חוזר ל-PS3? חבר פורום GameFAQs טוען שבגיליון החדש של מגזין הפלייסטיישן הרשמי אומרים כי הסיכוי קיים, והוא אפילו די גבוה. אם כל מה שנאמר נכון, בתערוכת האי-3 שתתקיים ביולי תוכרז התוספת המבורכת, וכבר בנובמבר השנה יתחילו להגיע לחנויות הבקרים החדשים, שכוללים גם את טכנולוגיית הרטט וגם את זיהוי ההטיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully