וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייר חדש ליוטיוב

28.5.2007 / 17:58

אתר הוידאו הפופולרי בעולם משיק בהדרגה נגן וידאו חדש ומשודרג. עכשיו בפייסבוק ואורקוט, בקרוב בכל הרשת

חברת יוטיוב לא עומדת במקום מאז שנרכשה על ידי גוגל, ועכשיו מתחילים הגולשים לראות בפעם הראשונה את הגרסה החדשה של נגן הוידאו היוטיובי. אמנם לא כל הסרטונים שמועלים כיום משתמשים בגרסתו החדשה של הנגן, אך חלקם – למשל כאלה שמועלים ל-Facebook – כבר כן.

חלק מהחידושים, שנחשפו במהלך סוף השבוע האחרון באתרים שונים, נלקחו משירות סרטוני הוידאו של גוגל עצמה – Google Video. כך, למשל, לא צריך לחכות עד לטעינת הסרטון בשביל לדלג לנקודת זמן מסוימת, ניתן לעשות את זה מיד והקטע הרלוונטי ייטען ראשון. בשביל להקל עוד יותר על מציאת קטע רלוונטי, אפשר יהיה לקודד את הנקודה ממנה הסרטון יתחיל לנגן בתוך הקישור עצמו.

אם כבר בקישורים עסקינן, הנגן החדש מציג אפשרות אוטומטית של יצירת קוד בשביל הצגת הסרטון באתר שלכם, באמצעות לחיצה על כפתור ה-Menu, שמציג את האפשרויות בלי להפסיק ולנגן את הסרטון. מה שהוא עוד עושה, זה להציג בתחתית המסך קישורים לעשרה סרטונים שלדעת האתר הנם רלוונטיים לדבר בו אתם צופים. ניתן לגשת לסרטונים הללו אם תעבירו את העכבר על החלק התחתון של חלון הוידאו, מה שיציג לכם גם תמונה וגם את שם הקובץ.

כיוון שהגרסה החדשה נכנסה כבר למין-בטא פתוחה, כנראה שגם ההשקה הרשמית לא רחוקה. נכון לעכשיו, ניתן לראות את הממשק החדש אם תעלו סרטון ל-Facebook או Orkut.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully