וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון זה הרבה?

מיליון יחידות של נגן ה-Zune נמכרו בחצי השנה האחרונה. הנתון המרשים הזה מתגמד בהשוואה לאייפוד

בסוף השנה שעברה, כשנגן ה-Zune של מיקרוסופט רק יצא אל השוק, חזו אנשי מיקרוסופט כי עד יוני 2007 הם ימכרו מיליון יחידות של הנגן. החזון שלהם התממש, קצת לפני הזמן אפילו. חודש מאי עוד לא נגמר, ומיליון נגנים כבר נמכרו. נכון להיום, זון תופס נתח שוק של 10 אחוזים מכל הנגנים המבוססים על כונן קשיח.

הנתונים האלה אולי מרשימים, אבל קשה שלא להשוות אותם לאלה של המתחרה הגדול בזון – האייפוד של חברת אפל. בתקופה בה ה-Zune מכר מיליון יחידות, כ-25 מיליון אייפודים נרכשו. בכלל, חברת אפל הודיעה לא מזמן כי יותר מ-100,000,000 אייפודים שווקו ב-5 השנים בהם הנגנים הללו נמצאים בשוק. מצד שני, ב-14 החודשים הראשונים לשיווקם, נמכרו רק 600,000 אייפודים, והבום הגדול הגיע רק אחרי שנה וחצי. אם מסתכלים גם על הצד השלישי, חייבים לזכור שלפני חמש שנים השוק היה שונה מאוד, וכיום הרבה יותר אנשים קונים נגנים ניידים.

בכל זאת, אנשי מיקרוסופט מרוצים, ולא מתכוונים לעצור ולנוח. שמועות על זון שיהיה מבוסס על זיכרון פלאש מתחזקות מדי חודש, לאחרונה צצות גם שמועות על זון 2 וגם הנגן הקיים עומד לקבל שדרוגי תוכנה. אחד מהם ירחיב, כנראה, את יכולות התקשורת האלחוטית (Wifi) של הזון אל מעבר לשיתוף קבצים בין שני נגנים.

  • עוד באותו נושא:
  • zune

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully