וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: LiveScribe

זה לא "סתם" עט מקליט. זה עט מקליט שזוכר מה רשמתם בזמן שהקלטתם ויודע להגיע למקום המתאים בהקלטה

כשכבר התחלנו לחשוב שעטים הולכים ונעלמים יחד עם בולי דואר וחצילים, בא לו עט אחד ומצליח לשנות את כל היחס שלנו. קוראים לו LiveScribe, ומדובר כנראה בעט הכי חכם שראינו אי פעם.

זה מתחיל עם היותו של העט גם רשמקול, אבל זה משהו שראינו לא פעם ולא פעמיים בעבר. העניין המגניב יותר הוא שאם תדפיסו במדפסת הביתית שלכם מארג של מיקרו-נקודות על הדף בו אתם כותבים (לא כל מדפסת מסוגלת להדפיס את המארג, אבל רובן כן יכולות), יוכל העט לזהות את מיקומו על הדף. למה זה טוב? קודם כל, זה אומר שתוכלו לחבר אותו למחשב לאחר מכן והוא יידע למקם את כל הטקסט שלכם על הדף הווירטואלי. דבר שני, ומגניב לא פחות, הוא היכולת של העט לקשר בין טקסט לבין האודיו אותו הוא מקליט. נגיד ואתם שומעים הרצאה – מספיק שתרשמו את ראשי הפרקים של ההרצאה על הדף בזמן ההקלטה, ולאחר מכן תוכלו לדלג אל הקטע הרלוונטי על ידי לחיצה על המילה עם העט.

אם זה לא מספיק, אז יש ב-Livescribe עוד מן המגניבות. פלטפורמת הפיתוח בשביל העט פתוחה לגמרי, מה שאומר שכל אחד יוכל לכתוב תוכנות שמשתמשות ביכולות המגניבות שלו. כשהעט יושק בסוף השנה, מחירו צפוי להיות נמוך מ-200 דולרים. המפרט המדוייק שלו עוד לא ידוע, אם כי נאמר שיש בו מסך Oled ושהוא מסוגל להקליט שעה של אודיו – אבל אנחנו כבר מאוד רוצים אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully