וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא אבודים בזרם

דידי חנוך

1.6.2007 / 18:35

הנגן הבא של חברת RealNetworks עומד לאפשר לכל אחד להוריד ללמחשב קבצי וידאו המשודרים ברשת

בשנים האחרונות הפכה שיטת ה-Streaming לנפוצה ביותר להצגת וידאו ברשת. רוב המקומות בהם תוכלו לצפות בוידאו לא מאפשרים הורדה קלה של הוידאו לכונן הקשיח, כי אם דורשים שתשובו לאתר בכל פעם שתרצו לצפות.

RealNetworks רוצה לשנות את כל זה. החברה שהייתה פעם מתחרה משמעותית בתחום נגני המדיה איבדה משתמשים רבים בשנים האחרונות. שירות Rhapsody שלה למנויי מוזיקה אמנם זוכה לפופולריות ניכרת, אבל הנגנים שלה נחשבו לאיטיים, מסורבלים ולא נוחים. בנוסף, כבילת הנגנים לשירות התוכן שלה לא זכתה להצלחה רבה.

עם גרסה 11 של נגן RealPlayer שהוצגה לראשונה בכנס AllThingsDigital, החברה מקווה לשנות זאת על ידי הוספת תכונה חדשה לנגן: אפשרות הורדה נוחה של קליפים מהרשת. בין אם מדובר ביוטיוב או באתר קומדי סנטרל, הנגן של ריל יאפשר הורדה קלה של כל קובץ שלא מוגן במגננות נז"ק ([DRM]). הורדת קבצי וידאו מוזרמים מתאפשרת כיום באמצעות תוספים לדפדפן פיירפוקס ויישומונים אחרים, אבל לא כלולה במוצר מיינסטרימי שזכה לאימוץ רחב. התוכנה גם תספק פתרון לצריבת הקבצים לדיסק או ל-DVD.

ימים יגידו איך יגיבו חברות המדיה לתוכנה של ריל, והאם הצרכנים שנטשו אותה בהמוניהם ישובו תודות לתכונה החדשה ולשיפורים שהחברה טוענת שהוסיפה לנגן. בטא ראשונה של הנגן צפויה לצאת החודש למחשבי חלונות, וגרסה למק צפויה להגיע עד סוף 2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully