וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וידאודרום

השבוע בטריילרים אנחנו נוסעים הרבה זמן אחורה, לגלקסיה רחוקה. וגם מתרשמים ממיקרוסופט

כל שבוע עולים טריילרים לוואלה!וידאו, ובכל שבוע אנחנו אוספים אותם בשבת למסע אחד ארוך ששמו וידאודרום. השבוע יש לנו רק שני טריילרים מסורתיים, ועוד שני סרטונים שאינם בדיוק טריילרים, אבל בהחלט מגניבים. היו עימנו.

Crysis

הרבה נכתב ונאמר אודות מיקרוסופט וויסטה ו-DX10 בכל הנוגע למשחקים. קרייטק, שפיתחה את Far Cry ועמלה כיום במרץ על Crysis, תורמת גם היא לדיון עם טריילר שמשווה את החוויה במשחק החדש עם DX9 ו-DX10. ב-DX9 המשחק נראה מעולה. יפהפה. מגניב לאללה. ב-DX10 הוא נראה כמו סרט אינטראקטיבי. וואו.

ShadowRun

בעולם משחקי התפקידים, ShadowRun הוא אחד המותגים החזקים ביותר שיש. אבל בניגוד למבוכים ודרקונים, שזכה למשחקים מוצלחים כמו NeverWinter Nights, מרוצללים נותר נטוש יחסית. המשחק החדש עשוי לשנות את התמונה. לא רק שזה משחק שנראה מצוין, יש לו יתרון נוסף (שעשוי להיות רלוונטי לקהל הישראלי יום אחד): המשחק יצא גם לויסטה וגם לאיקסבוקס 360, ומצב המשחק מרובה השחקנים יאפשר לראשונה לשחקני מחשב לשחק לצד ונגד שחקני קונסולה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

Lego Star Wars: Complete

פתחנו את השבוע בטריילר למשחק החדש בסדרה הכיפית ביותר לחובבי מלחמת הכוכבים, שמאפשר לשחק דמויות לגו ברחבי העלילה של כל ששת הסרטים. המשחק הקודם בסדרה, The Original Trilogy, היה כיף טהור, ואנחנו מנחשים שההרחבה שלו לכל ששת הסרטים תהיה כיפית באותה המידה.

המצעד: עשרת משחקי SW הטובים ביותר

אם פתחנו את השבוע במשחק SW עתידי מגניב, הרי שאנו מסיימים אותו במצעד עשרת המשחקים הטובים ביותר שהסדרה הנפיקה בעבר. אנחנו אולי לא מסכימים עם כל הבחירות של GameTrailers (דניס טוען בתקיפות שלא היו עשרה משחקי SW טובים), אבל המצעד עדיין כולל מספר משחקים שכיף להיזכר בהם וכמה שמעלים רצון למצוא אותם ולשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully