וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: Fragpedal

מי אמר שניתן לשחק רק עם הידיים? גאדג'ט היום שלנו מכניס שני שחקני חיזוק לתמונה - הרגליים שלכם

אם שיחקתם בכותרי פעולה מקוונים, אתם יודעים שכנגד יריבים אנושיים מנוסים אפילו חלקיק שניה יכול להוות הבדל בין חיים למוות וירטואליים. בימינו, קשה להסתמך רק על רפלקסים אם רוצים לנצח, וגיימרים רבים מתחילים לקנות ציוד שמותאם במיוחד למשחקי מחשב; עכברים מדויקים יותר, משטחי עכבר נוחים ומקלדות מיוחדות הפכו כבר לדבר שבשגרה. גאדג'ט היום שלנו נכנס לקטגוריה הזאת, ובא לעזור לכם לנצח על ידי שימוש ברגליים - שתי גפיים שעד כה נשארו מאחור בריצה אל הנצחון. הו, האירוניה.

הגאדג'ט, Fragpedal שמו, כולל שתי דוושות, כשעל כל אחת מהן ממוקמים שני כפתורים. כל הקונסטרוקציה הזאת מתחברת למחשב דרך ה-USB, לא מצריכה דרייברים מיוחדים והיינה בעלת 32 קילובייטים של זיכרון מובנה שמאפשר לה לשמור את ההגדרות הספציפיות שלכם לכ-30 משחקים בתוך המכשיר עצמו. מה אפשר לעשות עם זה? הרבה מאוד, דווקא. מעבר לתכנות כפתורים בשביל ירי, זום ושאר הפעולות הפשוטות, תוכלו גם להגדיר שפעולה אחת מתבצעת בזמן לחיצה, ופעולה אחרת בזמן שחרור הכפתור. כמו כן, אפשר להגדיר פעולות שונות ללחיצה רגילה, לחיצה כפולה והחזקת הכפתור. בסך הכל, ארבעה הכפתורים של ה-Fragpedal יכולות להפוך את הרגליים שלכם למאוד פונקציונליות במשחקים, ולתת לכם את הייתרון הדרוש בשביל נצחון.

הבעיה היחידה כאן היא המחיר. בכ-70 דולרים תוכלו לקנות לעצמכם מקלדת גיימרים חדשה או להשקיע בעכבר מקצועי – אחרי הכל, דוושות לגיימינג זה מוצר מאוד אזוטרי, אולי אפילו יותר מדי. אבל אין ספק שהוא מגניב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully