וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ספסל

הבריחה מהגטו כמשחק חינוכי, פוקימונים בכל מקום, המתנה ארוכה לסטארקרפט 2 ועוד תופינים מעולם המשחקים

בתחילת השבוע שעבר צוין בארה"ב יום הזיכרון לחללי מערכות ארצות הברית. בניגוד ליום הזיכרון שלנו, אצלם יום הזיכרון זה יום חופש שכולל לא רק ביקור בבתי עלמין אלא גם פיקניקים ומפגשים משפחתיים עם ארוחות שחיתות. למה אני מספר לכם את זה? כיוון שבשבוע של יום הזיכרון שבוע העבודה בן 5 הימים מתקצר אצלם ל-4, והכרזות גדולות נדחות לשבוע בו לא לכולם יש האנגאובר. לכן, שחקן הספל היום יורכב מאייטמים קטנים.

מלחמת הפוקימונים

מה אפשר להגיד על Star Wars Galaxies - משחק התפקידים ההמוני של עולם 'מלחמת הכוכבים' כמעט ארבע שנים לאחר שיצא לשוק? ובכן, המלה הנכונה ביותר היא "שערורייתי". החל מהעובדה שלקח לשחקנים 4 חודשים להפוך לג'דיים, ועד לשינויים מרחיקי לכת בעולם המשחק שגרמו להרבה מאוד אנשים לעזוב.

עכשיו מציגים אנשי SWG פיצ'ר חדש למשחק – פוקימונים. הם אמנם לא קוראים ככה למערכת החדשה, אבל מה שהיא מאפשרת לאנשים לעשות זה ליצור ביצים, לחכות עד שהן תבקענה ולאסוף את החיות שיוצאות מהביצים בשביל שתלחמנה נגד חיות אחרות, או פשוט בשביל לאסוף את כולן. יש כאן 150 פוקימ..., אררר, חיות. בתור חובב מושבע של משחקי פוקימון לקונסולות של נינטנדו, אני יכול בהחלט לראות את המגניבות שבדבר, אבל לגמרי לא מצליח להבין את הקשר בין מכניקה של קרבות בין חיות מחמד לבין משחק תפקידים המוני של 'מלחמת הכוכבים'.

מלחמת הפוקימונים האמיתית

אם בנינטנדו עסקינן, חברת המשחקים היפנית פרסמה השבוע נתון מרהיב, שרק מראה כמה הקונסולה הניידת שלה – Nintendo DS, מצליחה יותר מה-PSP המתחרה של סוני. 5 מיליון, זהו מספר בעלי נינטנדו DS שהתחברו מאז השקת הקונסולה לשרתי המשחק של החברה באמצעות החיבור האלחוטי של ה-DS. אמנם ידענו שהקונסולות הניידות הללו נמכרות כמו באגטים לאחר צאת פסח, אבל הנתון החדש שופך אור לא רק על הפופולריות של הקונסולה אלא גם על הזמינות ההולכת וגדלה של חיבורי Wifi ברחבי העולם.

יש כרגע כ-65 כותרים שתומכים במשחקים מקוונים דרך ה-Nintendo Wi-Fi, והם כבר הניבו יותר מ-200 מיליון מפגשי משחק בין שחקנים. הכותרים הפופולריים ביותר, נכון להיום, הם שני משחק הפוקימון החדשים (Diamond ו-Pearl), יחד עם Animal Crossing, Mario Cart DS ו-Metroid Prime Hunters. חבל רק שלארץ הקונסולה עדיין לא הגיעה בייבוא רשמי, אם כי חנויות משחקים ורשת טויס אר אס כבר מייבאות אותה ואת משחקיה בייבוא אישי.

אין באגטים בגטו

אנשים עניים חיים לא רק בישראל – בכל מדינה תוכלו למצוא שכבות חלשות ונזקקות. רק מה, לא בכל מדינה עושים על זה משחק, בצ'כיה דווקא כן. ארגון "כאן ועכשיו" הצ'כי החליט לחנך את הדור הצעיר באמצעות משחק שמנסה לגרום להם להזדהות עם אנשי השכבות החלשות,ולהבין את הקשיים היומיומיים. בהתחלה היה זה משחק לוח שהציב בפני התלמידים את הדילמות, אך עכשיו 'לצאת מהגטו' (כן, זהו שמו) הופך למשחק מחשב.

'"כמו משחק הלוח, משחק הוידאו אמור לשקף את הלחצים של החיים בגטו וסוג של מוכנות פסיכולוגית" אמרה תרזה זיקובה מ"כאן ועכשיו", והוסיפה ש"זו לא רק שאלה של הוצאת הדמות שלך משם. בתוך המשחק, השחקנים מנסים לאסוף את המספר הגבוה ביותר של הפקטורים אשר יעזרו להם לעזוב את הגטו. אך זה לא קורה הרבה, כפי שדבר כזה לא שגרתי בחיים האמיתיים. המשחק עוסק יותר ב'מוכנות' של השחקן לנסות ולעזוב".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

אין סטארקרפט 2 ב-2007

לפני שבועיים נודע לנו באופן רשמי על כך שסטארקרפט 2 נמצא בפיתוח, ועתיד להגיע למדפי החנויות. כיף גדול, אם שוכחים מזמני הפיתוח הידועים לשמצה של חברת בליזארד. המוטו הלא-רשמי של החברה – “Coming when it’s done”(יגיע כשיהיה מוכן), משחיר את ליבם של מיליוני המעריצים של כותרי החברה, כי הם יודעים שכשבבליזארד אומרים את המשפט הזה, מתכוונים אליו. כך גם הסיפור של סטארקרפט, כשהודיאו ב'בליזארד' שהוא נמצא בפיתוח כבר מספר שנים, קיווינו כולנו שזה אומר שנוכל לשחק בו כבר בתקופת חגי החורף הקרובה. אך מסתבר שהמצב הרבה פחות נחמד – סמנכ"ל העיצוב של החברה, רוב פארדו ([[Rob Pardo]]) הכריז לא מזמן בראיון ל-MSNBC שסטארקרפט 2 לא מגיע בתקופת החגים הקרובה. מתי הוא כן מגיע? When it’s done! (כשיהיה מוכן). והעצב, רב הוא.

סיבה נוספת לעצבות היא ששוב לא קניתי ווי, אבל זה כבר מתחיל לייגע. אולי אציב בפניי מטרות יותר קלות, כמו טיפוס על האוורסט או מציאת זהב בקצה הקשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully