וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקבוק פרו, מאוד פרו

מפרט מחשבי ה-Macbook Pro הניידים של חברת אפל שודרג, ואילו המחיר נשאר זהה

חברת אפל הודיעה היום על שדרוג ליין המחשבים הניידים מסדרת Macbook Pro. לאחר שבחודש שעבר עדכנה את דגמי ה-Macbook, זוכים גם דגמי ה-Pro היקרים יותר למפרט טוב יותר, כשהמחיר – כמו תמיד בשדרוגים של אפל – לא משתנה. שני דגמי ה-15 אינץ' עדיין עולים 1,999$ ו-2,499$, בהתאם לסוג המפרט, ואילו דגם ה-17 אינץ' עולה 2,799$ בלבד.

דגמי ה-Macbook Pro עודכנו במעבדי האינטל החדשים מסדרת Santa Rosa – ארכיטקטורה חדשה שאמורה לשפר את הביצועים ולחסוך בזמן סוללה. גם מהירות המעבדים עלתה, כשהדגם הזול ביותר משתמש עכשיו במעבד 2.2 גיגה-הרץ והמחשב היקר יותר במעבד 2.4 גיגה. קיבולת הכוננים הקשיחים עלתה גם כן, ומגיעה מ-120 גיגה-בייט בדגם הזול ביותר ול-160 גיגהבייט בדגם של ה-17 אינץ'. בכל הדגמים מותקן גם צורב DVD במהירות x8, בעל יכולת לצרוב שתי שכבות של מידע על דיסקים מותאמים (כלומר, היכולת לצרוב DVD בנפח השווה לדיסק מסחרי).

מעבר לכך, באים הדגמים עם כרטיסי מסך מסוג NVIDIA GeForce 8600m GT. בדגם הזול הוא מגיע עם 128 מגה-בייט זיכרון ובשני הדגמים היקרים עם 256 מגה-בייט. שינוי נוסף שלא הופיע אפילו בשמועות שקדמו לשדרוג, הוא האפשרות האופציונלית למסך טוב יותר בדגם ה-17 אינץ'. אם עד עכשיו הגיע הדגם הזה רק עם מסך בעל רזולוציה "טבעית" של 1680x1050, עכשיו ניתן להוסיף 100$ ולקבל מסך עם רזולוציה של 1920x1200.

כבר עכשיו ניתן לקנות את המחשבים החדשים בחנות המקוונת של אפל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully