וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאדג'ט היום: תיק טעינה סולארי

כשיוצאים לטייל, לא צריך לקחת אתכם סלולרי. אבל אם כבר לקחתם, לפחות שתהייה דרך להטעין אותו

אצלנו עונת הטיולים אולי נגמרת עם בואו של הקיץ והחיבור התמידי למזגן, לו אנחנו נדרשים בשביל לא למות, אבל בחלקים אחרים של העולם יוצאים אנשים לטייל בתקופה הזאת. טיולים של מספר ימים בחיק הטבע יכולים לעשות פלאים לאנשי עסקים לחוצים שסגורים כל היום למשרד. רק מה, כשאני פלאים, אני מדבר על התמוטטות עצבים בעקבות הניתוק מהטלפון הסלולרי שמת אחרי יום אחד בלי הטענה.

בשביל זה בדיוק המציאו מטענים סולריים, כאלה שטוענים את המכשיר אחר שצברו אנרגיה מאור השמש. אך מה עושים עם שכחנו את המטען בבית? ובכן, את Voltaic Solar Panel Daypack אי אפשר לשכוח, לא כי הוא כל כך גדול שבטוח תשימו לב אם ייעלם מהתיק, אלא בגלל שהוא בעצמו התיק.

כן, זהו תיק גב שלא נראה רע, עם פאנלים סולאריים שבנויים אל תוך חלקו הקדמי שפונה בדרך כלל לכיוון השמיים בזמן ההליכה. הפאנלים הסולריים שבו מוגנים משריטות ורטיבות, והוא כולל גם 11 מתאמים סטנדרטיים ביניהם גם חיבור USB רגיל שיאפשר לכם להטעין בערך כל דבר שנטען ממתח של 3.5, 5 או 7 וולט. מעבר לפאנלים עצמם, יש כאן גם סוללת ליתיום בשביל שתוכלו להטעין דברים גם בלילה. אך מה, המחיר כאן הוא לא פיקניק. יותר מ-200 דולרים יעלה התיק הזה, אבל אני בטוח שבשביל הרבה אנשים היכולות שלו שוות את הכסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully