וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Fallout 3: הצצה ראשונה

תשע וחצי שנים לאחר ש-Fallout 2 הושק מגיע הקדימון הראשון של Fallout 3. עדכון אחה"צ: באילו פלטפורמות יושק

מעטים מאוד בעולם הבידור מצליחים לחזור מהמתים. עם סדרות מצולמות, למשל, זה אף פעם לא קורה כיוון שהשחקנים עוברים לפרוייקטים אחרים והתפאורות ממוחזרות או נמכרות. במקרה של סדרות אנימציה זה קורה די הרבה בזמן האחרון – "איש משפחה" בוטל וחזר בגלל מכירות ה-DVD, "פיוצ'רמה" תחזור בשנה הבאה ואם העולם יחייך אלי, בחברת וורנר ישכילו לעשות פרקים חדשים של "פינקי והמוח".

בתעשיית משחקי המחשב המצב שונה. לא רק סדרות מהשנים האחרונות זוכות לכותרי המשך, גם למשחקים שהושקו לפני עשורים יש סיכוי לכותר המשך. משחקי Fallout הם דוגמה טובה מאוד לכך – הכותר הראשון בסדרה (אם לא מחשיבים את Wasteland מ-1986) הגיע לחנויות המשחקים לפני כמעט עשור, בספטמבר 1997. בדיוק שנה לאחר מכן, הגיע גם Fallout 2, ובניגוד למה שאנחנו מצפים ממשחק שהגיע אחרי זמן פיתוח קצר יחסית, הוא היה מצוין.

למי שלא הכיר את שני המשחקים, ובלי להרוס את העלילה יותר מדי – כי באמת ששווה לשחק בהם גם היום – מדובר במשחקי תפקידים המתרחשים בעולם פוסט-אפוקליפטי, ומתמקדים בשורדים של מתקפה גרעינית על ארצות הברית. חלקם שרדו בזכות היותם באחד מ-122 הבונקרים הענקיים שנבנו ברחבי ארצות הברית כדי להציל חלק מהאומה במקרה של התקפה (אבל לא רק בשביל זה) וחלקם נחשפו לקרינה ושרדו אותה, עם השלכות מוזרות על גופם.

ב-2001 הושק גם משחק טאקטי בשם Fallout Tactics, וב-2004 הגיע Fallout: Brotherhood of Steel לקונסולות הפלייסטיישן 2 והאקס-בוקס. שניהם לא הצליחו לספק את המעריצים, שכמהו למשחק המשך רשמי, רציני ועדיף בעל השם Fallout 3. חברת Interplay, בעלת הזכויות למותג, הפקידה את פיתוחו של פולאאוט 3 בידי חברת Black Isle שפיתחה את שני הכותרים הראשונים וסייעה בהכנת משחקי Baldur’s Gate הנפלאים. אך אבוי, ב-2003 נקלעה Interplay לקשיים כלכליים, ופיטרה את כל הצוות של Black Isle, ובזאת גם רצחה את הפיתוח של Fallout 3.

כשנה לאחר מותו של פולאאוט, קסם כלכלי החזיר אותו לתחייה. ביולי 2004 הודיע אולפן הפיתוח של חברת Bethesda, אשר עבד באותו הזמן על Elder Scrolls IV: Oblivion, כי לאחר שיסתיים הפרוייקט ההוא יתחיל אותו הצוות לעבוד על... Fallout 3. ההמולה הייתה רבה, והשמחה גם. לפני כחודש עלה לאוויר אתר אינטרנט ובו תמונות פוסט-אפוקליפטיות של וושינגטון – עיר הבירה של ארצות הברית, ואתמול בערב זכינו סוף סוף לראות את הטיזר הראשון של המשחק החדש.

לא אאריך מילים על הטיזר, לכו לראות אותו בעצמכם. אגיד רק שההצהרות על כך שאנשי Bethesda מתייחסים בכבוד רב למותג Fallout לא נאמרו סתם. החל מהאווירה, ועד למשפט היחיד שמופיע בטריילר – המשפט הכי מזוהה עם הסדרה, אשר נאמר בקולו של רון פרלמן בהקדמה לכל הכותרים בה: "War. War never changes."

עדכון: נשורת להמונים

שרתי Bethesda עוד לא הספיקו להתקרר מהעומס שנחת עליהם כשעלה הקדימון הראשון ל-Fallout 3, וכבר אנחנו מקבלים פיסת מידע משמעותית נוספת על הכותר החדש - זמינותו לפלטפורמות השונות.

מגזין המשחקים Game Informer מפרסם החודש כתבה גדולה על המשחק החדש, ותחת הכותרת של הכתבה מופיעות גם המערכות אליהן הוא ייצא, והן: המחשב האישי, פלייסטיישן 3 והאקס-בוקס 360. הדבר לא מפתיע - המשחק הרי משתמש במנוע הגרפי של Oblivion (שעבר שיפורים שונים), והכותר ההוא הושק לאותן שלוש המערכות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully